וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי לפ.ס.ז'? לאונרדו: "זה לא הזמן לדבר". אמבפה? "השיחות איתו מתקדמות טוב"

המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן על השמועות על מסי: "מכבדים אותו. לא מדברים על שחקנים של אחרים". על המו"מ עם אמבפה: "הגיע הזמן שנגיע להסכם ברור בנוגע לעתידו"

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1

המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, מרגיע מעט את השמועות והדיווחים על מעבר אפשרי של ליאונל מסי לאלופת צרפת. מסי, כידוע, מסיים את חוזהו בברצלונה בקיץ הבא, יוכל לנהל מו"מ על עזיבתו בחלון הקרוב, ובשבוע שעבר ניימאר הצית סערה כשאמר שהוא מקווה לשחק עם מסי ביחד בשנה הבאה. אנשי תקשורת בצרפת ובברזיל כבר טענו שמסי בדרך לפ.ס.ז', אבל כעת לאונרדו מצנן את ההתלהבות (אך עם זאת משאיר פתח למעבר).

"אנחנו צריכים לכבד את מסי וברצלונה", אמר, "מסי הוא שחקן ברצלונה. כשמישהו מדבר על שחקנים שלנו, אנחנו לא אוהבים את זה. אז אנחנו לא מדברים על שחקנים של קבוצות אחרות. עכשיו זה לא הזמן על זה, לא הזמן לדבר על חלון ההעברות. אנחנו מתרכזים בעונה שלנו, במטרות שלנו, נשארים מפוקסים. יש לנו את הסגל לעשות את זה, קבוצה איכותית גם עם הרוטציה".

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת, עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ביחד באותה קבוצה? מסי ואמבפה/GettyImages

כמו כן, לאונרדו התייחס לשיחות עם קיליאן אמבפה על חידוש חוזהו בפריז סן ז'רמן, על רקע ההערכות והשמועות על ההתעניינות של ריאל מדריד בכוכב הצרפתי. "אנחנו בשיחות", אמר לאונרדו על אמבפה, "זה מתקדם טוב. עשינו התקדמות ב-15-10 ימים האחרונים. ואנחנו נמשיך. אנחנו רוצים לדבר, וגם אמבפה רוצה. הגיע הזמן שנגיע להסכם ברור בנוגע לעתיד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully