וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את וולבס ונותרה צמודה לטוטנהאם שבפסגה

מוחמד סלאח עם שערו הראשון מזה חודש (24), ויינאלדום (58), מאטיפ (67) וסמדו (עצמי, 78) השאירו את קלופ קרוב למוריניו. שער ניצחון של ג'יימי ורדי העניק ללסטר 1:2 דרמטי על שפילד יונייטד

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

המחזור ה-11 באנגליה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים מלבד משחקה של המוליכה טוטנהאם מול ארסנל. האלופה ליברפול שבה למסלול הניצחונות וגברה בקלילות 0:4 על וולבס. לסטר ניצחה 1:2 את שפילד יונייטד משער ניצחון דרמטי של ג'יימי ורדי. במשחק שפתח את משחקי הערב הביסה קריסטל פאלאס בחוץ 1:5 את ווסט ברומיץ'.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
חזר לכבוש לאחר כמעט חודש, וליברפול חזרה לנצח בליגה. מוחמד סלאח/רויטרס

ליברפול - וולבס 0:4

הזאבים קיוו לרשום ניצחון חוץ שני ברציפות לאחר שגברו בשבוע שעבר על ארסנל באמירויות. עם זאת, למרות שהאלופה הגיעה ללא שבעה שחקנים פצועים, הצליחו השחקנים של יורגן קלופ לחזור למסלול הניצחונות בליגה לאחר התיקו מול ברייטון במחזור הקודם. מוחמד סלאח העלה את המייטי רדס ליתרון לאחר שטעות בהגנת וולבס איפשרה למצרי לכבוש כשהוא לבדו מול שוער האורחת. השני של ליברפול הגיע לאחר התקפה מתפרצת שהסתיימה בבעיטה נהדרת מחוץ רחבה של ג'ורג'יניו ויינאלדום שנחתה בין החיבורים. ג'ואל מאטיפ נגח את השלישי לאחר בישול של מוחמד סלאח, נלסון סמדו דחק שער עצמי כשניסה למנוע מסדיו מאנה לכבוש - וליברפול נותרה צמודה לטוטנהאם הראשונה.

שחקן לסטר ג'יימי ורדי. רויטרס
הציל את לסטר ממעידה מול נועלת הטבלה. ורדי/רויטרס

שפילד יונייטד - לסטר 2:1

האורחת הגיעה בכושר נוראי למשחק הערב ולא הייתה רחוקה מלרשום משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אלא שאז הגיע ג'יימי ורדי. שפילד יונייטד הייתה רחוקה דקות ספורות מלקטוע רצף של חמישה הפסדים רצופים ולרשום נקודת ליגה שנייה בסך הכול העונה, אך איבוד כדור במרכז המגרש הוביל לכדור עומק נפלא של ג'יימס מדיסון לחלוץ האנגלי, שכבש שער ניצחון יקר עבור השועלים. לסטר עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער של איוסה פרס, אך ספגה שער שוויון מאולי מקברני. הניצחון הדרמטי העלה את לסטר זמנית למקום השלישי.

משחק נוסף:

ווסט ברומיץ' - קריסטל פאלאס 5:1
לברומיץ': קונור גלאגר (30). לפאלאס: דרנל פורלונג (8, עצמי), ווילפריד זאהה (55, 68), כריסטיאן בנטקה (59, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully