וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופ"א קבעו: ליאור רפאלוב השחקן החמישי בטיבו בליגה האירופית העונה

לפני סון ומרטנס: קשר אנטוורפן נכנס לרשימה יוקרתית על פי האתר הרשמי של אופ"א. מונס דאבור מקום 33, והיכן נמצא יונתן כהן?

תקציר: אנטוורפן - לודוגורץ 1:3, ליאור רפאלוב בישל את השער השני/ספורט 1

בגיל 34, קשר אנטוורפן ליאור רפאלוב חווה את אחת העונות המוצלחות בקריירה שלו. בליגה הוא סחף את קבוצתו לצמרת, ובבלגיה טוענים שהוא יהיה מועמד לתואר שחקן העונה, בעוד שגם בליגה האירופית הוא מככב, כשעד עתה מצא את הרשת שלוש פעמים ובישל שער נוסף בדרך לשלב 32 האחרונות במפעל השני בחשיבותו באירופה.

עד כמה היכולת שראפלוב מציג באירופה גבוהה? באתר הרשמי של אופ"א, באמצעות אלגוריתם ומערכת חדשנית, מחשבים מתחילת העונה את התרומה של השחקנים השונים במפעל, על ידי שקלול נתונים סטטיסטיים וביצועים (שערים, בישולים, מסירות מדויקות, בעיטות למסגרת ועוד), שבסופו של דבר הופכים לציון כולל. על פי האתר הרשמי, רפאלוב השחקן החמישי בטיבו במפעל העונה, עם ניקוד של 6,187 נקודות. ניקולה פפה מארסנל ראשון עם 8,764 נקודות, יוסוף יאזיצ'י מליל שני, לאון ביילי מלברקוזן שלישי ופיצי מבנפיקה רביעי. סוגרים את העשירייה הראשונה: ג'יימס מדיסון (לסטר), גאלנו (בראגה), הנריק מחיטריאן (רומא), נאצ'ו מונריאל (ריאל סוסיאדד) ואמין גווירי (ניס). יונג מין סון, לוקאס מורה, דריס מרטנס וכוכבים נוספים נמצאים הרחק מאחור.

שחקני אנטוורפן עם ליאור רפאלוב חוגגים עם מרטין הונגלה. רויטרס
איזו עונה אדירה. רפאלוב עם החברים/רויטרס

אגב, שלושת הישראלים הבאים ברשימה הם מונס דאבור (הופנהיים) שנמצא במקום ה-33 עם 4,925 נקודות, יונתן כהן (מכבי תל אביב) במקום ה-222 עם 2,775 נקודות ודן ביטון שנמצא במקום ה-254 עם 2,583 נקודות. אלטון אקולטסה ראשון מבין שחקני ליגת העל (מקום 153).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully