וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאדיס ניצחה 1:2 את ברצלונה, ניצחונות לאתלטיקו וריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 5.12.2020 / 23:58

הקטלאנים רחוקים כבר 12 נקודות מהפסגה אחרי הפסד ליגה רביעי. נגרדו הכריע (63) אחרי טעות קשה של לנגלה וטר סטגן. סוארס חזר ב-0:2 של אתלטיקו על ויאדוליד (וייסמן נכנס בדקה ה-62). האלופה השיגה 0:1 קשה בסביליה

תקציר: הרטה ברלין - אוניון ברלין 1:3/ספורט 1

המחזור ה-12 בלה ליגה נמשך הערב (שבת) עם משחקיהן של כל קבוצות הצמרת. המועדת הראשית היתה ברצלונה, שרחוקה כבר 12 נקודות מהפסגה אחרי 2:1 בחוץ מול קאדיס העולה החדשה. ריאל מדריד עמדה בלחץ עם 0:1 חשוב בסביליה. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את ויאדוליד במשחק שבו סוארס חזר ושון וייסמן נכנס כמחליף. לבנטה הביסה 0:3 את חטאפה.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם ג'ולן לופטגי מאמן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
רק אחד חייך בסיום. זינדין זידאן עם ג'ולן לופטגי/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ריאל מדריד 1:0

האם זה המשחק שיציל את זינדין זידאן וייתן לאלופת ספרד דחיפה לפני הקרב הקריטי מול בורוסיה מנשנגלדבאך על הכרטיס לליגת האלופות? סרחיו ראמוס המשיך להיעדר, אבל דרבן את חבריו לפני המפגש עם קבוצת נעוריו וזה עבד. בספרד דיברו על אפשרות שג'ולן לופטגי יגרום לפיטוריו של זידאן, אלא שעל המגרש הייתה ברוב שלבי המשחק קבוצה אחת. ריאל, במדים השחורים שלה, הייתה עדיפה והחמיצה במחצית הראשונה, עד שגלישה של ויניסיוס הפכה לשער עצמי של השוער יאסין בונו בדקה ה-55. סביליה לא מצאה תשובה ורשמה הפסד בית שני ברציפות.

דקה 5: בונו טעה ובעט את הכדור על ויניסיוס, אבל למזלו דייגו קרלוס חיפה עליו והרחיק עם הראש מטר מקו השער לפני שבנזמה המשיך פנימה. בונו הגיע לריבאונד לפני ויניסיוס.

דקה 21: ריאל טובה יותר וקרוס כמעט כבש בכדור מסובב מחוץ לרחבה שחלף סמוך לחיבורים.

דקה 38: בנזמה השתחרר ברחבה וסובב לפינה הרחוקה, אבל בונו סיפק הצלה נהדרת והדף לקרן.

דקה 52: דה יונג ביצע מספרת יפה ברחבה, היישר לידיו של קורטואה.

דקה 55: גול! התקפה יפה של האלופה הסתיימה עם מסירה משמאל של מנדי לעבר ויניסיוס שגלש, נגע קלות בכדור שפגע בבונו ונכנס פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 86: עוד מספרת של סביליה, הפעם של אוקמפוס, אבל קורטואה היה עירני והדף.

לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
תראו מי חזר. לואיס סוארס חוגג/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל ויאדוליד 0:2

ניצחון ליגה שביעי ברציפות לאתלטיקו מדריד שכבשה את הפסגה ונכון לעכשיו נראה שהיא גם המועמדת המובילה לזכות באליפות העונה לאור החולשה היחסית של יריבותיה הגדולות - ריאל מדריד וברצלונה. אחרי ארבעה משחקים שבהם לא שיחק בגלל שנדבק בקורונה, לואיס סוארס חזר להרכב של הקולצ'ונרוס אך נראה חלוד במחצית הראשונה. מי ששבר את הקרח היה דווקא תומא למאר, שבדקה ה-56 ניצל כדור רוחב של טריפייר ודחק פנימה. שש דקות לאחר מכן שון וייסמן, שלא שותף בשלושת המשחקים האחרונים, נכנס כדי לנסות להשוות, אבל דווקא אתלטיקו היא זו שהכפילה את היתרון משער של מרקוס יורנטה בדקה ה-72. אתלטיקו מקדימה כעת בשתי נקודות את סוסיאדד ועם משחק חסר, כך שמצבה מצוין. לאתלטיקו מצפים שני משחקים גדולים כעת בשבוע הבא. היא תתארח אצל זלצבורג בקרב ישיר על העלייה לשמינית גמר האלופות ולאחר מכן תתארח אצל ריאל מדריד לדרבי הגדול בליגה.

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב על רקע שחקני קאדיס. רויטרס
הפסד רביעי העונה בליגה. מסי מאוכזב וברקע שחקני קאדיס חוגגים/רויטרס

קאדיס - ברצלונה 1:2

אחרי הטיולים בליגת האלופות והניצחון המשכנע על אוסאסונה בקאמפ נואו, ברצלונה חזרה לסורה. הקבוצה של רונאלד קומאן נחלה הפסד ליגה רביעי העונה בעשרה מחזורים בלבד (!) ורחוקה כבר 12 נקודות מאתלטיקו המוליכה, שעשתה את שלה עם ניצחון מול ויאדוליד. שלושת השערים נבעו מטעויות פטאליות. מינגסה הבלם הצעיר של בארסה כבש שער עצמי כבר אחרי 8 דקות, אלקלה החזיר שער עצמי בצד השני (57), אבל אלברו נגרדו הכריע (63) דקה אחרי שנכנס כמחליף אחרי טעות קשה מאוד של לנגלה וטר סטגן.

קאדיס היא אמנם לא חברה קבועה בליגה הבכירה, אבל המשחק שלה נגד ברצלונה הערב היה ה-25. בפעם האחרונה שהבלאוגרנה הפסידו לצהובים-כחולים הייתה במאי 1991. התוצאה אז הייתה 0:4 ובמרכז ההגנה של יוהאן קרויף פתח אחד, רונאלד קומאן שמו. הערב - כמעט 20 שנה לאחר מכן - ההולנדי חזר למקום הפשע ושוב עזב אותו מנוצח.

אנטואן גריזמן ברצלונה. רויטרס
גריזמן מתוסכל אחרי הגול/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 9: גול! איזו הפתעה, קאדיס עלתה ל-0:1 אחרי שמינגסה הבלם הצעיר ניסה להרחיק כדור קרן אך דחק אותו פנימה.

דקה 16: ברייתווייט קיבל כדור עומק ממסי ובעט טוב לפינה, אבל לדסמה הדף נהדר.

דקה 41: ליאו מסי ניסה לסובב כדור קרן לתוך השער וזה כמעט נכנס, אבל לדסמה הדף לעוד קרן.

דקה 46: חילוף כפול התקפי מאוד של קומאן בהפסקה. פדרי ודמבלה נכנסו במקום קוטיניו ומינגסה.

דקה 57: גול! ברצלונה השוותה ל-1:1 בזכות עוד שער עצמי. ג'ורדי אלבה שלח כדור רוחב ואלקאלה המחליף דחק לשערו הוא.

דקה 63: גול! לנגלה השאיר כדור לטר סטגן, השוער איבד את הכדור לאלברו נגרדו שנכנס לפני דקה וזה גלגל פנימה את ה-1:2. איזו דרמה.

דקה 83: ברצלונה שלחה את כל הכלים שיש לה קדימה. אדקאני היה צריך להעניש במתפרצת אחרי איבוד של אלבה, אבל בעט החוצה ממצב קורץ מאוד.

מארק אנדרה טר סטגן ברצלונה מול אלברו נגרדו ריאל מדריד. רויטרס
המהלך שהכריע את המשחק. טר סטגן מאבד לנגרדו/רויטרס

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 2:0

נראה שהדברים סוף סוף מתחילים להתחבר לסלטה אחרי פתיחת עונה רעה מאוד והיא רשמה ניצחון שני ברציפות. סלטה כבשה את הראשון בדקה ה-61: דניס סוארס הגביה כדור מימין, סנטי מינה הוריד והוגו מאיו המשיך בנגיחה מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1. יאגו אספס כבש את השני מקרוב בדקה ה-79 אחרי טעות גדולה בהגנת המארחת וזה 0:2. בילבאו נותרה עם 13 נקודות מ-33 ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות בית ברציפות.

משחק נוסף:

לבנטה - חטאפה 0:3
ללבנטה: רוג'ר מרטי (5), דני גומס (17), חורחה דה פרוטוס (57). צ'מה (7) וג'נם (77) הורחקו משורות חטאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully