וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר הלחץ ריאל מדריד, בספרד מסבירים: "הסיבות שבגללן זידאן עלול להיות מפוטר בקרוב"

עודכן לאחרונה: 2.12.2020 / 7:13

ההפסד לשחטאר סיבך מאוד את הבלאנקוס, שנמצאים בסכנת הדחה מהאלופות. בספרד טוענים: פלורנטינו פרס שוקל לפטר את הצרפתי ולמנות במקומו את מאוריסיו פוצ'טינו. המאמן התעקש: "אני לא מתכוון להתפטר, אף פעם לא מרים ידיים". האם זה היה משחקו האחרון בקבוצה?

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

האם זינדין זידאן, המאמן שהוליך את ריאל מדריד לאליפות ולשלוש זכיות בליגת האלופות, יפוטר בקרוב ממשרתו? ב"אל מונדו" מדווחים שפלורנטינו פרס הנשיא הנצחי של הקבוצה שוקל בכובד ראש את האפשרות הזו וייתכן מאוד שיחליט לפטר את המאמן בעקבות בעקבות פתיחת העונה הכושלת, כאשר ההפסד 2:0 לשחטאר דונייצק אמש (שלישי) היה השני ברציפות והחמישי ב-15 המשחקים האחרונים של הקבוצה. ההפסד הזה מעמיד בסכנה גדולה את הבלאנקוס, שעלולים שלא לצלוח את שלב הבתים ואולי לשחק בליגה האירופית לראשונה מאז עונת 1994/5 (אז גביע אופ"א).

יש לציין שבמחזור האחרון ריאל מדריד עדיין תלויה בעצמה, ותעלה לשמינית אם תנצל את בורוסיה מנשנגלאדבך, ועשויה אף לסיםם ראשונה בבית אם במשחק המקביל שחטאר לא מנצחת את אינטר. גם תיקו עשוי להספיק לריאל אם אינטר תנצח את שחטאר במחזור האחרון, לא תסריט קלוש. הבעיה היא שכרגע ריאל מתקשה לנצח, והיא עלולה אף לסיים במקום האחרון בבית (אם תפסיד לגרמנים ואינטר תנצח) ואז היא גם לא תעפיל לליגה האירופית.

ב"אס" מדווחים מדוע מעמדו של זידאן באמת מעורער: "המאמן איבד את האמון של ההנהלה, חדר ההלבשה והאוהדים... ריאל במקום הרביעי בליגה, יש לה העונה חמישה הפסדים, והוא עלול להיות מודח מליגת האלופות... הקבוצה כבשה בממוצע העונה 1.66 שערים למשחק, מאזן אומלל, והוא לא מצליח להרים אותה או לגרום לה לכבוש... הוא לא מצליח להוציא כלום משחקנים כמו אסנסיו או ויניסיוס, שחקי רכש כמו יוביץ' או מיליטאו לא הוכיחו את עצמם תחתיו... גם בחדר ההלבשה לא מבינים את ההחלטות שלו ומבקרים את החילופים וההרכבים שלו... גם מול התקשורת התגובות שלו השתנו, והוא הרבה יותר עצבני ומשדר לחץ לאוהדים, ואלה לא הסיבות שהפכו אותו לשונה, ומעלה שאלות ביכולת שלו לאושש את המועדון".

על פי הדיווח המועמד המוביל להחליף את זידאן, אם אכן יפוטר הוא מאוריסיו פוצ'טינו. הקטלאני, שהוזכר כמועמד לאמן את ברצלונה לפני שקומאן מונה, החל את קריירת האימון שלו באספניול, אך עשה את השם שלו בטוטנהאם, אותה הוא הוליך עד לגמר ליגת האלופות, אך פוטר עונה לאחר מכן בעקבות פתיחת עונה כושלת בליגה ומאז הוא לא מאמן.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם איסקו, רודריגו. רויטרס
לא מתכוון להתפטר. זינדין זידאן/רויטרס

זינדין זידאן המאמן נשאל אחרי המשחק האם הוא מתכוון להתפטר וענה: "אני לא מתכוון להתפטר. אנחנו ברצף של תוצאות לא טובות ובמצב עדין. אני אף פעם לא מוותר. במחצית הראשונה היינו טובים ואם היינו מבקיעים זה היה משנה דברים, אבל במחצית השנייה ספגנו וזה השפיע עלינו מאוד".

המאמן הוסיף: "אני מאמין בשחקנים שלי וביכולת שלהם. בליגה לא שיחקנו טוב (בהפסד מול אלאבס), אבל היום שיחקנו טוב. צריך להרים את הראש ולהמשיך, זה הכדורגל. צריך לחשוב על המשחק הבא".

על המשחק המכריע מול מנשנגלאדבך במחזור הסיום: "עכשיו נשאר לנו עוד משחק אחד. אנחנו חייבים לנצח כדי לעלות. אני אופטימיסט, זה רגע קשה אבל יש לנו אופי וגאווה. עכשיו זה הזמן להאמין, לא לחשוב על מה שהיה".

לריאל מדריד מצפה כעת סדרה קשה מאוד של משחקים. בשבת הם יתארחו אצל סביליה החזקה בליגה, לאחר מכן יארחו את בורוסיה מנשנגלאדבך בקרב ישיר על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות ולאחר מכן יארחו את אתלטיקו מדריד המוליכה לדרבי לוהט בליגה.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. DeFodi Images, GettyImages
נראה כמו צל של עצמו ומאוד מתגעגע לראמוס. רפאל וראן/GettyImages, DeFodi Images

טוני קרוס הקשר הוותיק סיכם את מצבה של ריאל: "עכשיו כל הבית התבלגן. העונה אנחנו מתקשים להבקיע שערים. זו לא בעיה פיזית. אני בסדר, אבל כשמפסידים הכול שלילי. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולנסות לנצח את המשחק האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully