וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדן הזאר ייעדר כחודש, יחמיץ בין היתר את הדרבי מול אתלטיקו מדריד

כוכב ריאל מדריד סובל מפציעה בשריר הירך ברגל ימין ולפי "אס", כבר לא ישוב לשחק ב-2020. העונה החמיץ שבעה משחקים בשל פגיעות שריר

תקציר ה-0:2 של בוקה ג'וניורס על ניואלס/ספורט1

דווקא כשהתחיל להיכנס לעניינים, נפצע שוב אדן הזאר ולפי התקשורת הספרדית כבר לא יחזור לשחק בחודש שנותר ל-2020. הבלגי של ריאל מדריד סובל מפציעה בשריר הירך ברגל ימין, שגרמה לו לרדת לספסל כבר בדקה ה-28 של המשחק מול אלאבס ביום שבת.

האלופה הספרדית אישרה כי עבר סדרה של בדיקות אך לא העריכה כמה זמן ייעדר, מה שכן עשו ב"אס": הזאר ייעדר לפחות 3-4 שבועות, כך על פי דיווחים, ויחמיץ את המשחקים הבאים: שחטאר דונייצק, סביליה, בורוסיה מנשנגלדבאך, אתלטיקו מדריד, אתלטיק בילבאו, אייבר, גרנאדה ואלצ'ה.

זו כמובן לא הפציעה הראשונה ממנה סבל הכוכב הבלגי מאז הגיע לבלאנקוס. העונה החמיץ כבר שבעה משחקים בשל פגיעות שריר, ואחד נוסף לאחר שנמצא חיובי לקורונה. לפי "מארקה", בשבע שנים בצ'לסי החמיץ 20 משחקים, ובמדריד, בשנה וחצי, החמיץ כבר 37.

אדן הזאר ריאל מדריד. רויטרס
רק בריאות. הזאר/רויטרס

"אדן רוצה להצליח, יש ממנו ציפיות גבוהות במדריד והוא נתון ללחץ. הלחץ הנפשי יכול להיות מתורגם לפציעות שרירים", חרץ הרופא קריס ואן קרומברוג' בשיחה עם "מארקה". "הוא כרגע רגיש יותר לפציעות. חשבתי שראיתי את הזאר הישן, בשיא כושרו, מאושר ושמח, אבל אז הגיעה הפציעה הנוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully