וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "לכבוש שוב נגד ריאל מדריד זה חלום שמתגשם"

הישראלי חגג שער שני מול הבלאנקוס: "שמח מאוד, יש לנו עוד משחק ונעשה הכל כדי לעלות". ברשתות החברתיות לא נותרו אדישים

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

מנור סולומון עשה זאת שוב. לפני כחודש וחצי הימם את ריאל עם שער יפהפה, שסייע לשחטאר דונייצק לנצח 2:3 במדריד. הערב (שלישי) עשה את שוב: כוכב נבחרת ישראל עלה מהספסל בדקה ה-73, תשע דקות לאחר מכן סיפק דריבל נהדר שהסתיים בבעיטה חזקה מקצה הרחבה הישר לרשת של טיבו קורטואה וקבע את תוצאת הסיום - 0:2 מדהים לאלופה האוקראינית. שחטאר במקום השני של בית ב' כעת, וגורלה בידיה: במחזור הסיום תתארח אצל אינטר ותוכל להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר.

"הצלחנו לנצח את ריאל מדריד, אני מאוד שמח שכבשתי ועכשיו אנחנו יכולים לעלות", אמר הישראלי בסיום. "זה חלום שהתגשם במיוחד בשבילי לכבוש שוב מול ריאל מדריד. רצינו לנצח את ריאל מדריד פעמיים. יש לנו עוד משחק אחד ונעשה את הכול כדי לעלות, ניתן בו הכול. מצפה לנו משחק קשה מול אינטר".

באתר הניתוחים הסטטיסטיים Whoscored זכה סולומון לציון 7.5 - השלישי בטיבו בשחטאר אחרי הבלם ויטאו (7.8) והשוער אנטולי טרובין (7.7). הישראלי אף הספיק לספק שני דריבלים מוצלחים במעט הדקות ששיחק, כשרק רודריגו (4), טייסון (3) ומרקו אסנסיו (3) רשמו יותר.

זהו שערו הרביעי של סולומון בן ה-21 בליגת האלופות, לאחר שמצא את הרשת גם מול אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי. הישראלי היחיד שכבש יותר ממנו במפעל האירופי הבכיר הוא יוסי בניון (7).

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול ריאל מדריד. Efrem Lukatsky, AP
איזה שחקן. סולומון מכניע את קורטואה/AP, Efrem Lukatsky

מלכי השערים בליגת האלופות בכל הזמנים בקרב הישראלים

1. יוסי בניון - 7
2. מנור סולומון - 4
3. ערן זהבי - 4
4. ברוך דגו - 4
5. יניב קטן - 3
6. אלי אוחנה - 3
7. ביברס נאתכו - 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully