וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "רציתי לפרוש אחרי החודשים הראשונים במילאן, פיולי שכנע אותי להישאר"

השבדי בן ה-39 חשף: "בהתחלה לא היה לי טוב, אבל נשארתי מתוך כבוד. לא מאמין שבעתיד יהיו שחקנים שיוכלו לעשות את מה שאני עושה"

תקציר: מילאן - סלטיק 2:4/ספורט 1

בעונה שעברה, ב-18 משחקים במדי מילאן בליגה, כבש החלוץ הבלתי נגמר זלאטן איברהימוביץ' עשרה שערי ליגה. העונה, אחרי שישה מחזורים בלבד בארץ המגף, הוא כבר הגיע לעשרה שערי ליגה, כל זאת כשהוא בן 39, ומסתבר שגם עדיין בשיאו.

גם באיטליה מתקשים להישאר אדישים לתופעה השבדית. שחקן העבר מאסימו אמברוסיני, סמל של מילאן בפני עצמו, ערך ריאיון עם החלוץ הוותיק עבור רשת "סקיי", ושוחח עימו על העבר, ההווה והעתיד.

"אתה רוצה שאספר לך את כל הסודות שלי?", שאל זלאטן את אמברוסיני אחרי ששחקן העבר ביקש ממנו לגלות לו את סוד הקסם. "אם אספר לך אותם, יצוצו בכל רחבי העולם עוד זלאטנים, ואין מקום לעוד זלאטן בעולם הזה".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. Francesco Pecoraro, GettyImages
לא הולך לשום מקום. זלאטן/GettyImages, Francesco Pecoraro

"היכולת שלי? כמישהו מנסה לפגוע בי באמצעות התקשורת או מלכלך עליי, זה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך ולהשתפר", הוסיף השבדי. "אם הייתי מפחד מהאחריות, או חושש שלא אצליח, לא הייתי חותם במילאן. זה קרה לי גם במנצ'סטר יונייטד. כולם טענו שאכשל, אבל החלטתי לחתום שם בכל זאת כדי להוכיח לכולם אחרת. בכל אופן, אני משוכנע שאני יכול להגיע עם מילאן לליגת האלופות. כמובן שנצטרך להקריב המון כדי להגיע לשם - להילחם, לא לוותר ולהיות עקשנים, אבל אני בטוח שזה אפשרי".

לסיום, נשאל זלאטן על ידי אמברוסיני, אם הוא מאמין שיהיה עוד זלאטן בכדורגל העולמי. "קשה לי להאמין שיהיו שחקנים שיוכלו לעשות את מה שאני עושה. כל עוד אני מרגיש בסדר, אמשיך לשחק. אם אתה בריא, אפשר לעשות הכול - בדיוק כמו פרנצ'סקו טוטי. לעתים שחקנים לא מוכנים לקבל את רוע הגזירה, שהקריירה שלהם נגמרה, אבל זה בעיקר קשור לאגו. הם חושבים שהם עדיין הכי חזקים ושהם יכולים לעשות הכול. אצלי זה לא קורה כי אני ריאלי. עברתי לארצות הברית כי ידעתי שלא אוכל יותר לשחק ברמה הכי גבוהה באנגליה. אחרי שנתיים שם הרגשתי שחזרתי לחיים והחלטתי לחזור לאיטליה".

זלאטן איברהימוביץ', מילאן. GettyImages
ההתחלה הייתה קשה. זלאטן/GettyImages

"בחודשים הראשונים באיטליה, לא הרגשתי כל כך טוב", הודה השבדי. "לא התאמנתי חודשים ארוכים. אחרי שישה חודשים סטפנו פיולי שאל אותי מה אני רוצה לעשות. אמרתי לו שאני רוצה לפרוש, שהספיק לי. חשבתי גם על ההקרבות שהייתי צריך לעשות ועל המשפחה שלי בשבדיה. ביום שאחרי פיולי התקשר אליי ואמר שהוא לא מתכוון לתת לי ללכת לשום מקום ושאני חייב להישאר. בגיל הזה, החוזה לא באמת משנה וזו לא הסיבה שבגללה החלטתי להישאר. נשארתי מתוך כבוד ונאמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully