וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה קטעה את רצף ההפסדים עם 2:2 מול טורינו

הקבוצה של קלאודיו רניירי הפכה פיגור ליתרון 1:2 אך סואליהו מייטה השווה (77) וקבע חלוקת נקודות. פארמה ניצחה 1:2 בחוץ את גנואה. ספרד: אייבר ניצחה 0:2 בחוץ את בטיס

צפו בניצחון של נאפולי במשחק הראשון שלה אחרי מותו של מראדונה/ספורט 1

שני משחקים נעלו הערב (שני) את המחזור התשיעי בסריה A. במשחק המוקדם הצליחה סמפדוריה לשים סוף לרצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות כשסיימה ב-2:2 מול טורינו. במשחק השני השיגה פארמה את ניצחונה השניה העונה כשגברה 1:2 בחוץ על גנואה.

* ספרד: במשחק שנעל את המחזור ה-11 בלה-ליגה ניצחה אייבר 0:2 בחוץ את בטיס וחלפה עליה בטבלה. יושינורו מוטו (49) ואסטבן בורגוס (54, בפנדל) סידרו לאורחת את שלוש הנקודות ואת המקום ה-12 בטבלה בעוד האנדלוסים ירדו למקום ה-15.

שחקן סמפדוריה, פאביו קוואליירלה. רויטרס
סמפדוריה קטעה את הרצף השלילי. פאביו קוואליירלה/רויטרס

טורינו - סמפדוריה 2:2

שתי הקבוצות לא ניצחו זמן מה בליגה, כשעבור האורחת היה חשוב לקטוע את רצף שלושת ההפסדים, שכלל גם את ההדחה בגביע מול גנואה השנואה. לאחר ששער שלו בדקה ה-7 נפסל בשל נבדל העלה אנדראה בלוטי את טורינו ליתרון בדקה ה-25. סמפדוריה הפכה משערים של קנדרבה ופאביו קוואליירלה, אך סואליהו מייטה השווה (77) וקבע חלוקת נקודות.

ג'רביניו פארמה. GettyImages
פארמה עם ניצחון שני העונה. ג'רביניו/GettyImages

גנואה - פארמה 2:1

ניצחון שני העונה לפארמה שפותחת פער של שלוש נקודות מהקו האדום וארבע נקודות על פני יריבתה לתחתית אותה ניצחה בחוץ. ג'רביניו הברזילאי כבש צמד בדקות 10 ו-47 והעניק יתרון נוח לאורחת, כששער מצמק של אלדור שומורודוב בדקה ה-50 לא עזר לגנואה שרושמת הפסד שישי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully