וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס השיגה 1:2 דרמטי בדרבי, אינטר שוב ניצחה

עודכן לאחרונה: 5.12.2020 / 23:39

האלופה פיגרה מול טורינו אך מקני השווה (78) ובונוצ'י הכריע (89). לוקאקו וחכימי (צמד) העניקו לנראזורי 1:3 על בולוניה. לאציו ניצחה 1:2 את ספציה

צפו בכל שערי המחזור ה-10 בליגה האנגלית/ספורט 1

שלושה משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור העשירי בסריה A. במוקד עמד הדרבי של טורינו שבו יובנטוס עשתה מהפך וניצחה 1:2. אינטר רשמה ניצחון שלישי ברציפות בליגה כשגברה 1:3 על בולוניה. לאציו השיגה 1:2 בחוץ מול ספציה.

אתמול הרשויות באיטליה הודיעו שיובנטוס נמצאת תחת חקירה על פרשת לואיס סוארס, כשעל פי החשד גורמים סייעו לכדורגלן לעבור את בחינת האיטלקית שלו על מנת לזרז את תהליך קבלת האזרחות שלו כדי שיוכל לשחק ביובה. הפרשה נחשפה אחרי שהתגלו הקלטות מאוניברסיטת פרוג'ה שם התקיימה הבחינה. אחד הבוחנים נשמע אומר: "צריך להעביר אותו, אם עיתונאים ישאלו אותו שאלות באיטלקית, הוא יהיה פשוט אבוד. הוא מרוויח 10 מיליון יורו לשנה, הוא צריך לעבור את המבחן הזה". במסגרת החקירה מרצה ומנהל באוניברסיטה הושעו, וכעת נבדק הקשר ליובנטוס ולמנהליה בחקירה רשמית מטעם התובעים בפרוג'יה. "המבחן של סוארס היה פארסה", נכתב על ידי התובעים.

ווסטון מקני יובנטוס. רויטרס
ווסטון מקני כובש את השוויון/רויטרס

יובנטוס - טורינו 1:2

ההאורחת חלמה על ניצחון ראשון על יריבתה העירונית מאז 2015. רק כדי לתת פרופורציות עד כמה ניצחון של הקבוצה של מרקו ג'מפאולו היה יכול להיות חריג - טורינו ניצחה רק פעם אחת בדרבי ב-25 השנים האחרונות (אותה פעם בעונת 2014/15). כמו שעשתה בדרבים קודמים, טורינו הקשתה על יריבתה המרה, אך שוב יצאה ללא כלום מהמשחק הזה. פירלו עלה בהרכב חזק עם רונאלדו ודיבאלה בהתקפה וללא מוראטה המורחק. בדקה התשיעית ניקולא אנקולו כבש שער מפתיע מאוד לאורחים, אחרי שניצל אי הבנה בהגנת יובה. המארחת תקפה בחמת זעם במחצית השנייה וחואן קוואדרדו השווה בדקה ה-57, אך השער שלו נפסל בגלל נבדל במהלך המוקדם יותר.

בדקה ה-71 פירלו שלף מהספסל את ווסטון מקני, שכעבור שש דקות קיבל הרמה מקוואדרדו והשווה. טורינו כבר השלימה עם התיקו הזה, אבל לא קוואדרדו, שבדקה ה-89 שוב עשה שמות באגף הימני והרים כדור ללאונרדו בונוצ'י, שנגח מכל הלב פנימה והכריע את המשחק. יובה, שתפגוש בשבוע הבא את ברצלונה במחזור הסיום של שלב הבתים באלופות, חלפה זמנית על פני אינטר ועלתה למקום השני בזכות הניצחון הזה. טורינו בצרות צרורות מתחת לקו האדום.

עוד בוואלה! ספורט

כריסטיאנו רונאלדו שלישי, זידאן רק תשיעי: דירוג השחקנים והמאמנים הטובים בעולם

לכתבה המלאה
חואן קוואדרדו יובנטוס. רויטרס
שער שנפסל ושני בישולים. קוואדרדו חוגג/רויטרס
שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
אינטר עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. לוקאקו/רויטרס

אינטר - בולוניה 1:3

הנראזורי נכנסים לקצב והם כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה ואף הצליחו להתקרב למוליכה והיריבה העירונית מילאן עד כדי מרחק 2 נקודות בלבד, עד שזאת תשלים את משחקה החסר. בולוניה הגיע לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים וקיוותה להפתיע אך נקלעה לפיגור בדקה ה-16 לאחר שרומלו לוקאקו הצליח להשתלט על כדור חוזר שלו עצמו, וכבש את הראשון של המארחת. אשרף חכימי הוסיף את השני לפני הירידה למחצית והשלים צמד בדקה ה-70, כששער מצמק של עמנואל ויניאטו (67) לא עזר לבולוניה.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שחקן לאציו חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
יופי של שער. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'/GettyImages, Alessandro Sabattini

ספציה - לאציו 2:1

למרות המשחק הגורלי מול קלאב ברוז' שמחכה לו ביום שלישי, סימונה אינזאגי לא חשב לתת מנוחה לצ'ירו אימובילה וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', שסידרו לו ניצחון חוץ שלישי ברציפות בליגה. הסרבי בישל לסקורר בדקה ה-15 וסובב כדור חופשי נפלא בדקה ה-33, כשספציה נעצרה פעמיים בקורה והסתפקה בשער מצמק יפהפה של אמבלה אנזולה (64) כשנוצחה הפעם אחרי שלושה משחקים ללא הפסד. אגב, אימובילה השתווה לווינצ'נזו מונטלה במקום ה-34 בטבלת כובשי כל הזמנים בסרייה A עם 141 שערים, כשזו היריבה ה-30 שהוא מבקיע מולה (מתוך 32 אותן פגש בליגה הבכירה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully