וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר חדש לאבדיה: ג'ון וול עבר ליוסטון, ראסל ווסטברוק מצטרף לוושינגטון

טרייד ענק לקבוצה של אבדיה: אחרי עונה מאכזבת ברוקטס, מר טריפל דאבל יתאחד עם סקוט ברוקס בוויזארדס, שנפרדו מוול והעבירו ליוסטון גם בחירת סיבוב ראשון בדראפט

דני אבדיה מדבר לקראת פתיחת העונה של וושינגטון/עריכה: ניר חן

הקבוצה של דני אבדיה ממשיכה להיות פעילה מאוד מאז הפגרה והלילה (בין רביעי לחמישי) היא ביצעה טרייד ענק: וושינגטון העבירה ליוסטון את ג'ון וול ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2023 בתמורה לראסל ווסטברוק, הגארד האקספלוסיבי שחווה עונה מאכזבת אשתקד ברוקטס, ששינו את פניהם לחלוטין מאז שתמה העונה וניסו להיפטר ממנו בשבועות האחרונים.

ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס. GettyImages
החבר החדש של אבדיה. ראסל ווסטברוק/GettyImages

הטרייד הזה התבשל בשבועות האחרונים, כאשר בארה"ב פרסמו שוול, שלא משחק כבר תקופה ארוכה מאוד בגלל פציעה, רוצה לעזוב את הוויזארדס. ווסטברוק חווה עונה מאכזבת כמו כל הקבוצה שלו, שהודחה בפלייאוף בעונה שעברה על ידי הלייקרס, אך הוא מתאחד שוב עם סקוט ברוקס, המאמן איתו הוא שיתף פעולה במשך שש שנים באוקלהומה סיטי.

ווסטברוק עבר ליוסטון רק בעונה שעברה מ-OKC תמורת כריס פול ושתי בחירות דראפט, אבל השידוך הזה לא הצליח. ווסטברוק, 32, מחזיק בחוזה במסגרתו הוא מרוויח 133 מיליון דולר לשלוש השנים שנותרו לו. הוא שיחק באולסטאר בתשע מתוך עשר העונות האחרונות והשתווה לאוסקר רוברטסון כשחקן היחיד שמחזיק בממוצעים עונתיים של טריפל דאבל שלוש עונות ברציפות עם הת'אנדר.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
החליפו קבוצות. ווסטברוק במדי אוקלהומה סיטי מעל ג'ון וול/AP

וול, 30, לא שיחק מאז ה-26 בדצמבר בגלל פציעות קשות באכילס ובברך. הוא עדיין מחזיק בחוזה עתק במסגרתו הוא צפוי להרוויח 132 מיליון דולר לשלוש שנים וכעת הוא אמור לשתף פעולה עם ג'יימס הארדן, מלך הסלים של הרוקטס בקו האחורי. וול ישתף פעולה גם עם דמרכוס קאזינס, חברו הטוב ששיחק איתו יחד במכללות וינסה לשקם את הקריירה שלו אחרי כמה פציעות קשות.

עד הפציעה שלו, וול העמיד ממוצעים מרשימים בוושינגטון ויש לו ממוצע קריירה של 19 נקודות, 9.2 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים למשחק. בעונת 2018/19 הוא הספיק לשחק 32 משחקים ורשם ממוצעים של 20.7 נקודות ו-8.7 אסיסטים אך למרות שיתוף הפעולה הפורה עם בראדלי ביל בקו האחורי, הקבוצה לא הצליחה לגרד את הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully