וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדני אבדיה חותם רשמית על חוזהו בוושינגטון: "מקווה שזו רק ההתחלה"

סקוט ברוקס התלהב מהישראלי הצעיר: "מעולם לא ראיתי רוקי להוט במחנה האימונים כמוהו, מוסר העבודה שלו ברמה גבוהה מאוד"

דני אבדיה ממריא לארצות הברית/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

הרגע שלו חיכו אוהדי וושינגטון וויזארדס למעלה משנתיים סוף כל סוף מגיע. לראשונה מאז דצמבר 2018, שני הכוכבים הכי גדולים של הקבוצה - ג'ון וול ובראדלי ביל, צפויים לשתף פעולה יחד על הפרקט עם החזרה של הוויזארדס לאימונים לקראת פתיחת העונה ב-NBA, כשגם הבחירה התשיעית בדראפט האחרון, דני אבדיה, אמור להתאמן היום (שלישי) עם חבריו החדשים. בשעת הערב כבר חתם אבדיה באופן רשמי על חוזהו ואמר: "עבדתי קשה בשביל זה, אני מקווה שזו רק ההתחלה. אני נרגש להתחיל ולהתחרות עם הוויזארדס".

"אף פעם לא ראיתי רוקי כלשהו להוט כמוהו במחנה האימונים לפני העונה", החמיא המאמן סקוט ברוקס לישראלי הצעיר. "מוסר העבודה שלו ברמה גבוהה מאוד, וכשיש לך מוסר עבודה כזה, אתה תשתפר כשחקן. אני מת על זה עם דני, יש לו כל כך הרבה אנרגיה והוא נרגש להיות כאן. אף פעם לא אצטרך להגיד לו לשחק חזק". על כך שיש לו בסגל שבעה שחקנים בינלאומיים אמר ברוקס: "למשחק הכדורסל יש שפה בינלאומית, כולנו מדברים את אותה שפה על הפרקט".

לטענת המאמן, הקרב על עמדת הסמול פורוורד הפותח יהיה בין אבדיה, אייזק בונגה וטרוי בראון, כשרוי האצ'ימורה יפתח בעמדת הפאוור פורוורד. ב"וושינגטון פוסט" ניתחו את המצב וטענו כי החמישייה של הוויזארדס כמעט סגורה פרט לעמדה שלוש, עם וול, ביל, האצ'ימורה ותומאס בריאנט. "לוויזארדס יש שתי אפשרויות לעמדת הסמול פורוורד", נכתב. "אייזק בונגה פתח ב-49 מ-66 המשחקים ששיחק בעונה שעברה, ובקבוצה אהבו את האנרגיה והלחימה שלו. האופציה השנייה היא אבדיה - שיכול בהחלט לסלול את דרכו לחמישייה הראשונה". "דני בשבילנו שחקן כנף", ציין הג'נרל מנג'ר טומי שפרד. "למרות זאת, הוא יכול לשחק בעמדות נוספות. הרעיון שהוא ישחק בעמדה מספר 3".

בארה"ב שוחחו היום גם עם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרפולוס, שאמר: "קיבלתם שחקן מוכשר מאוד, כישרון אמיתי, כשאימנתי אותו בפעם הראשונה הבנתי שהוא עושה דברים כל כך בקלות, זה כל כך יפה לראות אותו משחק. והוא גם גורם לדברים קשים להיראות קלים".

עכשיו זה רשמי

הבעלים טד לאונסיס מספר על הקשר שלו עם ישראל

בוושינגטון, כאמור, נרגשים בעיקר מחזרתו של וול לפרקט, שהתגבר על פציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה מהמגרשים. וול כשיר ב-100 אחוז ואמור לקחת חלק כבר במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה מול הנטס. "המהירות חזרה אליו, הוא קיבל עוד כמה חודשים להתכונן לעונה", אמר ברוקס על הרכז שלו. "המהירות, הזריזות, היכולת להתפוצץ - הכל שם. הוא הכי טוב וחזק שראיתי אותו".

ברוקס נשאל על כך שהוא נכנס לעונה האחרונה בחוזהו ואמר: "זה לא סוד שאני אוהב את הקבוצה הזו. הדברים הללו פותרים את עצמם בזמנם. אני נלהב לאמן את הקבוצה הזו וגאה לעבוד במועדון הזה, קיבלתי את כל הכלים להם אני זקוק".

על בראדלי ביל אמר המאמן: "הגוף שלו במצב מצוין, אני מאוד אוהב את הצורה בה הוא מתאמן. האם יעמיד ממוצעים של 30 נקודות למשחק כמו בעונה שעברה? אינני יודע, זה יהיה קשה עם כמות הכישרון שהוספנו, אבל אני צופה ממנו לעשות עוד צעד קדימה. הוא מאוד מתלהב מהחבר'ה שצירפנו".

תחילה, יערכו השחקנים אימונים אישיים קלים, זאת לקראת משחקי ההכנה שיחלו ב-13 בדצמבר (וושינגטון תשחק מול ברוקלין ולאחר מכן פעמיים מול דטרויט). צלמים ועיתונאים לא יורשו להיכנס למתחם האימונים בשל מגבלות הקורונה.

הוויזארדס הודיעו היום רשמית על צירופו של פורוורד נוסף שאמור להתחרות עם אבדיה על דקות - אנתוני גיל, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בחימקי מוסקבה והעמיד ממוצעים של 8.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully