וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה בשדה התעופה: "בוושינגטון אוהבים אותי, רוצה לזכות בתארים"

27.11.2020 / 21:56

הישראלי בן ה-19, שנבחר תשיעי בדראפט, החל את דרכו לוושינגטון כדי להצטרף לחבריו החדשים לקבוצה: "אני אוהב את הציפיות שיש ממני, כולם תומכים ואוהבים אותי, אני אעמוד בציפיות גם הפעם"

דני אבדיה ממריא לארצות הברית/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

דני אבדיה ימריא הלילה (שישי) לארצות הברית, לקראת הצטרפותו לוושינגטון ותחילת דרכו בליגת הכדורסל הטובה בעולם. את הישראלי, שיחגוג בעוד קצת יותר מחודש את יום הולדתו ה-20, ליוו אמו, מאמנו האישי וליקו פרוביץ' וסוכנו, מתן סימנטוב. אבדיה יחבור בימים הקרובים לחבריו החדשים שכבר החלו להתאמן באופן לא רשמי לקראת עונת 2020/21. משחקי ההכנה של קבוצות ה-NBA ייצאו לדרך ב-11 בדצמבר, כשהעונה הסדירה תחל ב-22 בדצמבר.

אבדיה הגיע לשדה התעופה, נראה נרגש במיוחד ואמר לכתבים: "יש שני צדדים לסיפור. דבר ראשון התרגשות אדירה, אני הולך למסע חדש, מופלא כדי לייצג את המדינה בכבוד. אני מתרגש מאוד. מצד שני, לא קל לעזוב את המקום שגדלת בו ואת המועדון שגדלת בו, את החברים והמשפחה אבל אני מאמין שהכול ישתנה לטובה. אני בראש חיובי ומקווה שהכול יילך כמו שצריך".

דני אבדיה שחקן וושינגטון. יותם רונן
עכשיו הזמן לזהור. אבדיה/יותם רונן

כשנשאל מה הספיק ללמוד על וושינגטון מאז שבחרה בו בדראפט, אמר הפורוורד: "הבנתי שזה מועדון שאכפת לו מאוד מהשחקנים שלו. כמות השיחות והפרגון שקיבלתי מהמאמן, השחקנים והארגון עצמו היא אדירה. הם באמת אוהבים אותי. אני מקווה להגיע איתם להישגים מדהימים. מעבר לזה אני חושב שנהיה קבוצה טובה מאוד, נשתפר כל הזמן ואני מקווה להגשים את כל החלומות דרך הקבוצה הזו. הציפיות שלי הן לעבוד קשה כמו שעבדתי פה, לראות את עצמי מתקדם בכל יום ונותן את המקסימום כדי לשחק כמה שיותר, לקחת כמה שיותר תארים ולעשות היסטוריה, לייצג את המדינה, אבל לאט לאט"

אבדיה התייחס כמובן גם לציפיות ולאהבה שהוא מקבל בארץ ואמר: "אני אוהב את הציפיות ממני, לאנשים אכפת. אני רוצה לייצג בכבוד. אין עליי לחץ, עם ישראל הוא הכי טוב שיש, כולם תומכים בי ואוהבים. אין לי מה לחשוש מציפיות, זו לא הפעם הראשונה שיש ממני ציפיות ואני אעמוד בהן גם הפעם. לפגוש את הקבוצה, להיכנס לתוך המערכת ולהכיר את השחקנים שהיה חלום מבחינתי לפגוש אותם זה מה שאני מחכה לו יותר מכל דבר אחר".

דני אבדיה שחקן וושינגטון. יותם רונן
טיסה נעימה ותן בראש. אבדיה/יותם רונן

אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA האחרון, לשמחתם הגדולה של ראשי הוויזארדס שטענו כי לא האמינו שייפול לידיהם. "דני בלי ספק היה השחקן שמדורג הכי גבוה בלוח שלנו, אנחנו אסירי תודה שהוא נפל לבחירה 9", אמר הג'נרל מנג'ר טומי שפרד בערב הדראפט. "יש לו פוטנציאל גדול כשחקן כנף וכפליימייקר משני ואנחנו חושבים שהוא הולך להחמיא מאוד לכישרון שיש לנו בסגל. הוא יוכל לשחק בכל חמישייה שנרכיב, מדובר בשחקן מוכח ששיחק ברמה הכי גבוהה באירופה".

אבדיה עצמו אמר לאחר הבחירה המרגשת: "לא היו לי ציפיות, רק רציתי להיבחר, לא היה חשוב באיזה בחירה, חיכיתי לתרחיש הכי גרוע. בחירה 9 זה כבוד, הטופ 10 זה כבוד בשבילי ובשביל המדינה, אני מתרגש להתחיל מסע חדש. אני לא חושב שבחירת דראפט תראה מה היכולות שלי ותראה איזה שחקנים יותר טובים ממני, כל קבוצה לצרכיה ואני מכבד את זה, תמיד הייתי מוכן להכל, תמיד ידעתי שבדראפט יש הפתעות. תהיו בטוחים שאני אוכיח ואשחק ב-100 אחוז, בתקווה שיום אחד הם יצטערו על זה".

דני אבדיה שחקן וושינגטון. יותם רונן
טיסה נעימה ובהצלחה. אבדיה/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully