וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וושינגטון ודטרויט שוקלות טרייד בין ג'ון וול לבלייק גריפין

בארה"ב טוענים שהקבוצה של אבדיה מבשלת טרייד מסקרן עבור הרכז הממורמר ותנסה לקבל תמורתו את הפורוורד המצוין של הפיסטונס, ששיחק רק 18 משחקים בעונה החולפת

האם הקבוצה של דני אבדיה בדרך לטרייד ענק? על פי דיווחים בארצות הברית וושינגטון ודטרויט מנהלות מגעים לטרייד שבמסגרתו הרכז ג'ון וול יעבור לפיסטונס תמורת בלייק גריפין הפאוור פורוורד העוצמתי.

לוול יש חוזה לעוד שנתיים בוושינגטון, במסגרתו הוא אמור להרוויח 85.6 מיליון דולר, אבל על פי דיווחים הרכז הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה. גריפין, שיהיה בן 32 במרץ, אמור להרוויח 36.8 מיליון דולר בעונה הבאה ובשיאו הוא נחשב לאחד הגבוהים הטובים והאתלטיים בליגה, אך בעונה החולפת הוא שיחק רק 18 משחקים בגלל פציעות. ג'ון וול לא שיחק מאז הפציעה שלו באכילס בינואר 2019.

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. רויטרס
יעבור בטרייד תמורת בלייק גריפין. ג'ון וול/רויטרס

וול נחשב לכוכב הגדול של וושינגטון יחד עם בראדלי ביל ובעונת 2018/19 רשם ממוצעים של 19 נקודות ו-9.2 אסיסטים למשחק. בלייק גריפין מזוהה עם הקליפרס, בשורותיה הוא שיחק מאז 2010, אך ב-2018 עבר בטרייד לפיסטונס תמורת אייברי בראדלי, טוביאס האריס ובובאן מריאנוביץ'. בעונה החולפת הוא הספיק לשחק כאמור רק 18 משחקים ורשם ממוצעים של 15 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully