וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה על הכוונת? "כל טרייד על ג'ון וול ידרוש מוושינגטון לוותר על נכסים עתידיים"

בארצות הברית טוענים: כדי להעביר את הרכז שנחוש לעזוב, הוויזארדס יצטרכו להיפרד גם משחקנים צעירים או בחירות דראפט עתידיות. ואיפה וושינגטון מדורגת במזרח?

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

וושינגטון בפלונטר, רגע לפני פתיחת מחנה האימונים. הקבוצה של דני אבדיה עסוקה בימים האחרונים בניסיונות להרגיע את הגזרה סביב ג'ון וול, שלפי חלק מהדיווחים נחוש לעזוב וכבר פנה להנהלה בבקשה להעבירו בטרייד.

הרכז בן ה-30 שחוזר אחרי היעדרות בת שנתיים בשל סדרת פציעות, הוסיף אמש (שלישי) שמן למדורה כשנשאל ישירות האם ביקש טרייד לקבוצה אחרת והשיב: "אין תגובה" - בניגוד לג'נרל מנג'ר טומי שפרד שנשאל את אותה שאלה אמש והצהיר שמעולם לא קיבל פנייה כזו ושאין שום כוונה לאפשר לוול לעזוב.

ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס, חוגג. רויטרס
יפתח את העונה בוושינגטון? ג'ון וול/רויטרס

כך או כך, מתחת לפני השטח וושינגטון נערכת לאפשרות שלא תוכל להחזיק את וול בכוח. לפי "האתלטיק", הוויזארדס "נוקטים בגישה סבלנית, ולא מתכוונים למהר לשום מקום עם הצעות לטריידים על וול. הוויזארדס מבינים שערכו של וול בשוק לא גבוה במיוחד עכשיו, כשקבוצות רבות מפקפקות ביכולתו לחזור להיות השחקן שהיה לפני הפציעות. לכן אם יפתח את העונה במדי וושינגטון ויציג יכולת טובה, הוויזארדס יוכלו רק להרוויח מכך.

ב"אתלטיק" טוענים שהסיכוי שוול יועבר בטרייד בקרוב נמוך, גם משום שכדי לקבל תמורה טובה עליו היא תצטרך לוותר על נכסים לעתיד - בין אם מדובר בבחירת דראפט טריה כמו דני אבדיה, ובין אם מדובר בבחירות דראפט עתידיות.

"יכול להיות שיש קבוצה שתהיה מוכנה ללחוץ על ההדק עם וול כבר עכשיו. אבל הוויזארדס מבינים שהם יצטרכו לוותר על חלק מהעתיד שלהם כדי שזה יקרה. כל עסקה הכי היפותטית על ג'ון וול - אפילו טרייד עם יוסטון על ראסל ווסטברוק - ידרוש מוושינגטון לוותר על שחקנים צעירים או על בחירות דראפט עתידיות".

עוד בוואלה!

דני אבדיה יקבל מקום בחמישייה? "אפשר היה לראות את ההתפתחות שלו לאורך העונה"

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. יוסי ציפקיס
איך הוא יושפע? אבדיה/יוסי ציפקיס

כך או כך, המשימה של וושינגטון - לחזור לפלייאוף כבר העונה - הולכת ונעשית קשה מיום ליום. הלילה הושלמה החתמתו של בוגדן בוגדנוביץ' באטלנטה, שהפכה גם את ההוקס למתחרה על אחד מ-8 המקומות הראשונים במזרח.

באתר הרשמי של ה-NBA פרסמו אמש מד כוח עדכני בקונפרנס המזרחי, והותירו את וושינגטון מחוץ לשמינייה כשמילווקי, מיאמי, בוסטון, ברוקלין, טורונטו, פילדלפיה, אינדיאנה ואורלנדו מדורגות לפניה.

"לוויזארדס יש את המרכיבים כדי להרכיב חמישייה שמסוגלת גם לקלוע וגם לשמור עם ג'ון וול, בראדלי ביל, טרוי בראון, דאביס בטראנס ורובין לופז", ציין הפרשן והסטטיסטיקאי ג'ון שומן. "אבל עדיין קשה לראות מהיכן וושינגטון מייצרת מספיק מחויבות הגנתית כדי להגיע לפלייאוף - במיוחד בהתחשב בשמועות על עתידו של וול. האפשרות 'לפוצץ' הכול תרחף מעל הווויזארדס העונה, אלא אם החזרה של וול תביא לשיפור מיידי בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully