וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה יקבל מקום בחמישייה? "אפשר היה לראות את ההתפתחות שלו לאורך העונה"

בוושינגטון החלו לתהות מי יפתח בעמדה מספר 3, יריבו ביורוליג אשתקד ניתח: "ראו ממנו ניצוצות, כשהוא החל להפגין את הביטחון שלו ממשחקי הנוער גם בבוגרים הוא השתלט על מכבי תל אביב"

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

אחרי מסיבת העיתונאים של הג'נרל מנג'ר טומי שפרד אמש (שני) בה הבהיר שאין לוויזארדס כל כוונה להעביר את ג'ון וול בטרייד, בוושינגטון מנסים להבין כיצד יסתדרו וול ובראדלי ביל עם המצב החדש שנוצר בקבוצה וגם מעמדו של דני אבדיה על הפרק.

בן מחיץ', המסקר את הקבוצה ב-"וושינגטון סיטי פייפר", ציין בעקבות מסיבת העיתונאים ששפרד אומנם דיבר באריכות על השינוי במשחקו של וול, ששיפר את זריקת השלוש שלו וישחק יותר ללא הכדור כדי לפנות את הבמה לביל, אך שכח לציין שהצמד הזה לא שיחק ביחד מעל שנה, ושניהם יידרשו לערוך התאמות רבות כדי לפתח מחדש את הכימיה ביניהם.

כנשאל מי מיועד לדעתו לפתוח בעמדה מספר 3 העונה השיב מחיץ': "עוד מוקדם מאוד לדעת, אבל אני מעריך שתהיה רוטציה בחמישייה בעמדה הזו - פעם אבדיה יפתח, פעם רוי האצ'ימורה יפתח, פעם אייזאק בונגה יפתח, וחוזר חלילה".

דני אבדיה מכבי תל אביב. דני מרון
"שמענו הרבה דיבורים עליו". דני אבדיה/דני מרון

בארצות הברית המשיכו לנסות ולמצוא מידע על אבדיה בעקבות בחירתו במקום התשיעי בדראפט, ואחד מהנשאלים לגבי הישראלי בן ה-19 היה פייטון סיבה, רכזה האמריקני של אלבה ברלין, שפגש את מכבי תל אביב ואבדיה פעמיים בעונה החולפת. שמענו הרבה דיבורים עליו", סיפר סיבה." וכששאלתי את החבר'ה הצעירים שלנו ששיחקו נגדו במסגרות הנוער הם סיפרו שהוא קולע 30 נקודות למשחק מול יריבים בגילו. לי יצא לשחק נגדו פעמיים - בפעם הראשונה הוא נכנס לקראת הסיום ושיחק יותר בפוסט, כי לא היה נראה שיש לו ביטחון בזריקה שלו במשחק יורוליג. אבל בפעם השנייה שנפגשנו ראיתי ממנו יותר ניצוצות, והוא קלע ממש טוב".

"היו למכבי כמה פציעות והוא נכנס להרכב עם הרבה ביטחון", הוא המשיך. "היה אפשר לראות את ההתפתחות שלו, וכשהם חזרו לליגה הישראלית אחרי פגרת הקורונה הוא די השתלט על הקבוצה הזו. הוא התחיל להפגין את הביטחון שלו ממשחקי הנוער גם מול יריבים בוגרים, ובסופו של דבר הוא שיחק מצוין וזכה בתואר ה-MVP של העונה שם".

עוד בוואלה!

בוושינגטון מבהירים: "אין שום כוונה לשלוח את ג'ון וול בטרייד"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully