וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: לברון ג'יימס האריך את חוזהו בלייקרס בשנתיים

העיתונאי שאמס צ'רניה טוען כי לאחר שהוביל את קבוצתו לאליפות ראשונה מזה עשור, קינג ג'יימס הסכים להישאר בשתי העונות הקרובות בעיר המלאכים תמורת סכום המקסימום. ירוויח 85 מיליון דולר במהלך התקופה

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

העיתונאי המוערך שאמס צ'רניה מדווח הערב (רביעי) כי לברון ג'יימס הביע הסכמתו להאריך את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס בשנתיים תמורת סכום מקסימום של 85 מיליון דולר לכל התקופה. הכוכב שהוביל את הארגון לאליפות ראשונה מזה עשור יסגור שלוש שנים בעיר המלאכים ויסיים את חוזהו בגיל 37.

כזכור, לברון ג'יימס חתם בלוס אנג'לס לייקרס בעונת 2018/19 ועל אף שקלע 27.4 נקודות למשחק יחד עם 8.5 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים, קבוצתו לא הצליחה להגיע אפילו לפלייאוף. עונה לאחר מכן, לאחר הצטרפותם של מספר שחקנים משמעותיים, כשגולת הכותרת היא אנתוני דיוויס, הפכה הלייקרס לאחת המועמדות הבכירות לאליפות.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
צפוי להישאר עוד שנתיים בלייקרס. לברון ג'יימס/AP

בסיום העונה, שהופסקה למספר חודשים בשל משבר הקורונה, וחודשה במתחם הבועה באורלנדו, זכתה לוס אנג'לס לייקרס בסופו של דבר באליפות לאחר גברה 2:4 על מיאמי היט בסיום סדרת הגמר, כשקינג ג'יימס נבחר ל-MVP של הסדרה. במהלך העונה העמיד לברון ממוצעים של 25.3 נקודות למשחק יחד עם 10.2 אסיסטים ו-7.8 ריבאונדים, כשבפלייאוף שדרג הכוכב את מספריו ל-27.6 נקודות, ולמרות ירידה בקטגוריית האסיסטים (7.2 בפלייאוף) רשם ג'יימס עלייה גם בקטגוריית הריבאונדים כשלקח 10.8 כאלה.

זו הייתה האליפות הרביעית בסך הכול בקריירה הארוכה והמעוטרת של לברון. קינג ג'יימס הספיק עד כה לזכות בשתי אליפויות עם מיאמי היט (2012 ו-2013), באליפות היסטורית עם קליבלנד קבאלירס (2016) וכאמור בעונה החולפת הוביל את לוס אנג'לס לייקרס לאליפות ראשונה מאז עונת 2009/10, אז שיחק בקבוצה קובי בריאנט שהלך לעולמו בצורה טרגית בינואר השנה.

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס, מטביע. GettyImages
יאריך גם הוא את חוזהו בלייקרס? אנתוני דייויס/GettyImages

כעת, לאחר שלברון צפוי להישאר לעוד שנתיים מקווים בלייקרס להאריך את חוזהו של הכוכב השני של הקבוצה אנתוני דייויס. האולסטאר שעבר בקיץ 2019 מניו אורלינס ללוס אנג'לס קלע 26.1 נקודות למשחק במהלך העונה הסדירה, יחד עם 9.3 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף שדרג דייויס את ממוצעיו ל-27.7 נקודות למשחק ו-9.7 ריבאונדים, זאת בנוסף ל-3.5 אסיסטים.

אם דייויס, שנבחר בנוסף לחמישייה העונה של ולנבחרת ההגנה של עונת 2020, יצטרף ללברון ויאריך את חוזהו, הוא יחבור בנוסף לדניס שרודר שהצטרף מאוקלהומה ולסנטר הספרדי מארק גאסול שזכה באליפות ה-NBA ב-2018/19 עם טורונטו ראפטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully