וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס שרודר מצפה לפתוח בחמישייה של הלייקרס: "הגיע הזמן שלי להתקדם"

הגרמני ששימש כמחליף באוקלהומה סיטי הפתיע כשהצהיר שהוא מצפה לתפוס את מקומו של לברון כרכז: "הוא לא צריך שיהיה לו כל כך הרבה על הראש". אנדרו בוגוט הודיע על פרישה בגיל 36

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

בשנה שעברה הקדים מונטרז הארל את דניס שרודר במאבק על תואר השחקן השישי של העונה, ואחרי שבפגרה הנוכחית פורוורד הקליפרס ורכז הת'אנדר נחתו שניהם בלייקרס, הכריז שרודר שלפחות מבחינתו הוא לא מתכוון להתמודד פעם נוספת על התואר עם חברו החדש, ולא כי הוא מרים ידיים מראש, אלא פשוט כי הוא מצפה לפתוח העונה בחמישייה.

"עליתי מהספסל בשנתיים האחרונות באוקלהומה סיטי", אמר הגרמני בשיחת ההיכרות שלו עם התקשורת בלוס אנג'לס הלילה (בין שני לשלישי). "ועכשיו אני חושב שהזמן להתקדם, ועם אנתוני דייויס ולברון אני חושב שאוכל להיות יעיל כשחקן חמישייה". כשנשאל האם שוחח על כך עם המאמן פרנק ווגל השיב שרודר בשלילה אך הוסיף: "אני חושב שהסוכן שלי דיבר על כך עם הנהלת המועדון לפני הטרייד שעשו עליי".

שחקן אוקלהומה סיטי דניס שרודר מול שחקן פיניקס דווין בוקר. AP
"הסוכן שלי דיבר על כך עם הנהלת המועדון לפני הטרייד שעשו עליי". דניס שרודר/AP

על פי מספר דיווחים מקומו של שרודר בחמישייה עדיין לא מובטח, לאור העובדה שלברון ג'יימס, שיחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-36, הוליך את הליגה עם 10.2 אסיסטים למשחק מעמדת הרכז אשתקד כשסחף את הלייקרס לאליפות, אבל שרודר התעקש להצהיר: "לברון לא צריך שיהיה לו כל כך הרבה על הראש. אני יכול להוביל את הכדור, לבחור תרגיל ולעזור לו להגיע לעמדת קליעה. אני חושב שככה הוא יוכל לשחק יותר ללא הכדור, שזה נהדר, ולדעתי זו הסיבה שבשבילה הביאו אותי לכאן".

עוד לפני ששמע את הדרישות של הרכז החדש שלו, התייחס לברון לסנטר החדש של הלייקרס - מארק גאסול, כשאמר: "אנחנו שמחים לקבל את מארק, שגם הוא אלוף NBA מלפני שנתיים עם טורונטו, ושתמיד אהבתי אותו", והוסיף עקיצה לזכייה המפתיעה של הסנטר הספרדי בתואר שחקן ההגנה של השנה ב-2013 על חשבונו: "למארק יש בבית את תואר שחקן ההגנה של העונה שלי... אבל אני אוהב אותך מארק! לא יכול לחכות לדבר על זה איתך".

עוד בוואלה!

אלופי הסתיו: המנצחות והמפסידות בשוק ההעברות ב-NBA

לכתבה המלאה

צפו בלברון מדבר "הגניבה" של מארק גאסול

* אנדרו בוגוט הודיע הלילה על פרישה מכדורסל. הסנטר האוסטרלי בן ה-36 ששיחק בשנתיים האחרונות בסידני קינגס במולדתו תכנן בתחילה להמשיך ולשחק גם באולימפיאדת טוקיו 2021, אבל הפציעות מהן סבל אילצו אותו לתלות את הגופיה כבר עכשיו. "זו לא היתה החלטה קלה", אמר בוגוט בהודעת הפרישה שלו. "אבל אני חושב שזו ההחלטה הנכונה. הייתי פורש קודם אלמלא הדחייה של המשחקים האולימפיים בשנה. תכננתי לפרוש בסיום האולימפיאדה הרביעית שלי, אבל כנראה שזה לא היה אמור לקרות".

בוגוט נבחר ראשון בדראפט 2005, לפני מרווין וויליאמס, דרון וויליאמס וכריס פול, שיחק שש עונות במילווקי לפני שעבר לגולדן סטייט שם שיחק ארבע עונות וזכה באליפות ב-2015. בהמשך נדד בין דאלאס, קליבלנד, הלייקרס ושוב הווריירס, ב-2018 חזר לאוסטרליה. ממוצעי הקריירה שלו ב-NBA עומדים על 9.6 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק. הוא נבחר פעם אחת לחמישייה השלישית של העונה, פעם אחת לחמישיית ההגנה השנייה של העונה והוליך את הליגה בחסימות ב-2011.

אנדרו בוגוט, נבחרת אוסטרליה מאוכזב. רויטרס
נאלץ לוותר על חלום האולימפיאדה הרביעית שלו. אנדרו בוגוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully