וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "חשבתי כבר לפרוש כי הגוף לא איפשר לי לשחק"

2.12.2020 / 17:16

פורוורד מכבי תל אביב נרגש לקראת הקאמבק ליורוליג וסיפר: "חשבתי על זה עם עצמי, עכשיו אני מרגיש מצוין וחוזר לכושר"

כוכב מכבי תל אביב עומרי כספי מספר על החזרה שלו למגרשים אחרי שנה/מכבי תל אביב

עומרי כספי דיבר היום (חמישי) לקראת החזרה שלו ליורוליג לאחר פציעה ארוכה וקשה שהשביתה אותו למשך קרוב לשנה.

כספי אמר: "מבחינה פיזית אני מרגיש מצוין, הגוף והברך במצב מצוין. השלב הכי קשה כרגע זו העייפות והחזרה לכושר משחק. עד לפני שלושה שבועות לא רצתי כמעט 12 חודשים, יש התאוששות מהאימונים ולוקח זמן להיכנס לכושר. יש לי הגבלת דקות מחר ביורוליג אבל זו התרגשות להיכנס לקבוצה, מחכה לזה כבר".

כספי, שעבר מספר פציעות לא פשוטות גם בתקופה שלו ב-NBA, דיבר על המחשבות שעברו לו בראש: "המחשבה שלי הייתה אם לפרוש כי הגוף לא מאפשר לי לשחק. אין ספק שזה בשיח שלי עם עצמי. הלכנו לרופא עם אחוזי ההצלחה הכי טובים בעולם בניתוח הזה, ולאורך הדרך האמנו כולם, אני והמערכת, שנעשה שיקום ואוכל לחזור לשחק. אני שמח שאנחנו בתחילת התהליך של החזרה, ואני מרגיש מצוין".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל חיפה לנארד פרימן. קובי אליהו
"אני באמת משתדל לא לעשות משהו מיוחד, עצם הניסיון והיותך על המגרש, אם זה ההכוונה בדברים הקטנים, ריבאונד, סל פשוט בפוסט אפ". כספי/קובי אליהו

כספי הוסיף: "לפעמים התקופה הכי קשה זה כשאתה יושב שם ורוצה לעזור לקבוצה. במשחק הראשון לא הצלחתי להירדם בלילה קודם, והייתה התרגשות גדולה בשינת הצהריים, אבל לאט לאט יורדים לקרקע. זה כיף גדול". על המועדון אמר: "יש לנו חומר אנושי מצוין, הצוות והמערכת נותנים גיבוי מלא, מאמין בקבוצה שיש לנו בחדר ההלבשה, גם במאמן ובשיטה. היה לנו חוסר מזל בתחילת העונה הזאת וגם פציעות, שחקנים חשובים ברוטציה משנה שעברה לא שיחקו וזה רבע מהרוטציה, זה חשוב להמשכיות של קבוצה משנה לשנה. יש עוד הרבה משחקים ביורוליג, אנחנו מאמינים שיש שינוי והיה כבר בוולנסיה, אלה היו משחקים שכל מה שיכול להשתבש השתבש בהם. כל מיני דברים שקרו. אני מקווה שעם אנרגיה טובה והגנה, היצמדות לשיטה וכל מה שצריך גם יגיעו הניצחונות".

כספי דיבר גם על החזרה שלו לעניינים: "אני באמת משתדל לא לעשות משהו מיוחד, עצם הניסיון והיותך על המגרש, אם זה ההכוונה בדברים הקטנים, ריבאונד, סל פשוט בפוסט אפ, זה דברים שקורים לי באופן טבעי אחרי 15 שנה בכדורסל המקצועני. אנחנו קרובים לאיפה שאנחנו רוצים להיות, היו לנו הפסדים צמודים. תמיד המנהיג של הקבוצה זה המאמן, הדברים הקטנים שאני יכול להוסיף זה הניסיון, עוד מסירה, ליישם את האסטרטגיה שלנו.

מבחינתי לפחות הפוקוס העיקרי הוא להרגיש טוב ולהיכנס לכושר. ברגע שאכנס לכושר, אז המשחק שלי לא יתבטא באתלטיות או התפוצצות מיותרת, אלא הדברים הקטנים. משם הגיע המשחק שלי, אני לא שם על עצמי לחץ לנסות להוכיח משהו. אני אעשה את הדברים שאני רוצה לעשות, ריבאונד ועזרה בהגנה, משם תגיע התפוקה. זה יכול להגיע בחמישי או עוד קצת זמן. אני מרגיש טוב ואני מרגיש שאני יכול לשחק ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully