וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "סקוטי ווילבקין הוא המנהיג שלנו"

עודכן לאחרונה: 2.12.2020 / 16:56

מכבי תל אביב מוכנה לכוכב האדום בלגרד ולחזרה של כספי ליורוליג, היווני: "יש לי פיתרונות לסגל הקצר" (ה', 21:05, ספ' 5)

צפו: ברצלונה הפסידה לוולנסיה, שרונאס יאסיקביצ'יוס עשה "ברוגז" עם השחקנים/ספורט 1

מכבי תל אביב תקווה לשנות מומנטום בעונת היורוליג שלה כשתארח מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) את הכוכב האדום בלגרד. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדי יורוליג רצופים ובמאזן של שלושה ניצחונות מול שמונה הפסדים, כשיריבתם ניצחה משחק אחד יותר, והפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס תקבל לקראת המשחק שני שחקנים שלא שיחקו בהפסד למילאנו - סנדי כהן שישוב מהשעיה ועומרי כספי שיתלבש לראשונה ביורוליג מאז ה-7 בנובמבר בשנה שעברה. דקות המשחק של כספי צפויות להיות מעטות מאוד, אך המטרה היא לנסות ולהכניסו לקצב גם ברמה גבוהה יותר, בתקווה שיוכל לתרום מהניסיון, מהגודל ומהיכולת שלו. ג'ון דיברתולומיאו, ששב לפעילות בתקופה האחרונה, ימשיך לקבל יותר דקות משחק גם כן. אותלו האנטר ירשום את ההופעה ה-200 שלו ביורוליג.

טיילר דורסי, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זמן הזמן להתעורר. דורסי/ברני ארדוב

בקבוצה מגיעים למשחק בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה בעייתית מאוד לאור התוצאות עד כה. אחרי המשחק הקרוב תצא מכבי לשלושה משחקי חוץ ביורוליג, כששניים מהם נחשבים קשים מאוד, נגד באסקוניה וברצלונה, ובמועדון יודעים שהם חייבים לצבור ניצחון אחד לפחות לפני הסדרה הקשה הזאת. "זה משחק שאסור להפסיד", סיפר אחד מאנשי הקבוצה הבוקר, "לא צריך לומר את זה לאף אחד, ברור שזה משחק שאנשים הולכים לתת בו את כל מה שיש להם".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "הכוכב האדום היא קבוצה לוחמת. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים הגנתית ובהתקפה אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, להניע את הכדור ולמצוא את המקומות שנשבור את הלחץ. ברגעים המכריעים של המשחק, האישיות של השחקנים יותר חשובה מהטקטיקה. השחקנים הטובים ביותר בעולם מקבלים החלטות, והם המצליחים. אם השחקן קולע, אנחנו מצליחים. סקוטי הוא המנהיג שלנו. אני לא אוהב לדבר על שחקנים, אבל זו המציאות, אני לא מאמין שאינדיבידואלים מנצחים משחקים, אבל ברגעים מסוימים מישהו צריך להוציא לפועל.

"במשחקים האחרונים שיחקנו ביחד כקבוצה, הפסדנו בסוף, אבל היה מאמץ גדול מכל השחקנים. לא קל כשמישהו משחק 30 דקות והיריב שלו משחק 20-22 דקות, אז בסוף הוא לא מגיע טרי ומתקשה לקבל את ההחלטה הנכונה. יש לי פתרונות שונים לזה". על חזרתו של עומרי כספי אמר היווני: "הוא ישחק. ברור שתהיה לו הגבלת דקות, אבל זה חשוב מאוד שהוא חוזר".

במכבי מקווים להתעוררות של שני שחקנים - הראשון הוא טיילר דורסי שהחל את העונה עם חוסר עקביות אך לאחרונה שומר על עקביות לא חיובית. ברצף ההפסדים האחרון קולע דורסי 3.6 נקודות למשחק עם 4 מ-18 מהשדה. גם אנטה ז'יז'יץ' יצא מעט מהקצב אליו נכנס. בין המחזורים השני לשביעי רשם הסנטר 12.2 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק. בארבעת המחזורים האחרונים הוא רושם 8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

זוסמן מתקרב לחזרה, כספי ודיברתולומאו עדיין חלודים: "ייקח להם זמן להיכנס לכושר"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל חיפה לנארד פרימן. קובי אליהו
לאט לאט. כספי/קובי אליהו

*****

הכוכב האדום בלגרד הפכה למועדון כמעט קבוע ביורוליג בשנים האחרונות כשזאת עונתה השביעית משמונה האחרונות במפעל. סשה אוברדוביץ' מוביל חבורה של אקסים ליד אליהו, כשהשניים ששיחקו בצהוב הם ג'וני אובריאנט, ששיחק אצל ספרופולוס לפני שנתיים, וטיילור רוצ'סטי. אובריאנט לא שיחק בהפסד לאפס אנדולו, אך הוא כשיר למשחק.

הכוכב הגדול של הכוכב האדום הוא אקס הפועל אילת ג'ורדן לויד שרושם העונה 18.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק. מלבדו אקס הפועל חולון קורי וולדן רושם 12.4 נקודות ו-2 אסיסטים לערב, ואקס הפועל ירושלים עמנואל טרי עם 6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק.

מי שלא יגיע עם הקבוצה לתל אביב הוא הגארד האמריקאי לנגסטון הול שב-10 משחקים העונה רשם 6.7 נקודות ו-3.7 אסיסטים לערב.

המשחק יהיה ה-11 בין הקבוצות במסגרת היורוליג, כשהמאזן עומד על 5-5. בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו בהיכל המשחק הגיע להארכה, והכוכב הייתה האחרונה שהצליחה להשיג ניצחונות חוץ במפגשים הללו שבדרך כלל נגמרים עם ניצחון ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully