וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן מתקרב לחזרה, כספי ודיברתולומאו עדיין חלודים: "ייקח להם זמן להיכנס לכושר"

30.11.2020 / 10:32

במכבי תל אביב לא מתרגשים מהיכולת הפושרת של הגארד והפורוורד בנהריה, הסטופר ההגנתי צפוי לשוב באחד ממשחקי הליגה בשבוע הבא. אלייז'ה בריאנט: "אני לוחם"

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל בתום ארבעה משחקים לאחר ניצחון 81:98 על עירוני נהריה בעין שרה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס אומנם ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אך מאז ממש לא הייתה בשליטה במשחק, ו-6 דקות לסיום התוצאה עמדה על 77:77. בשלב הזה הצליחו הצהובים לברוח ולסיים את המשחק עם ריצת 4:21.

בהיעדרם של סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי שקיבלו מנוחה וכן של אנטה ז'יז'יץ' שלא התלבש, קיבלה מכבי משחק מצוין מאלייז'ה בריאנט עם 25 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ואותלו האנטר שקלע 19 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. חוץ מהשניים, גם כריס ג'ונס רשם משחק טוב עם 9 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, למרות 4 מ-14 מהשדה בלבד.

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. אדריאן הרבשטיין
המניה הבטוחה של ספרופולוס. אלייז'ה בריאנט/אדריאן הרבשטיין

"יש לי ימים טובים וימים רעים, התחלתי את העונה עם 3 החטאות מבחוץ, והתחלתי לעבוד כדי לשפר את זה, החברים שלי מוסרים לי את הכדורים ומאמינים בי", סיפר אלייז'ה בריאנט שעומד העונה על 14 מ-15 ל-2 נקודות, "אני לוחם, מגיע בכל ערב להילחם ואני לוקח מה שההגנה נותנת לי. היו לי כמה איבודים במהלך הערב שיכולתי לנקות".

לגבי השאלה האם הוא יכול להפוך לסקורר גם ביורוליג ולהוריד חלק מהעומס מסקוטי ווילבקין אמר בריאנט: "אני מגיע למשחק ועושה כל מה שהמאמן רוצה שאני אעשה, אם רוצים שאהיה בתפקיד ההגנתי אז זה מה שאני עושה, ואם רוצים שאני אקלע יותר, אז זה מה שאני אעשה, מה שנהדר בקבוצה הזאת שבכל יום מישהו אחר יכול לזרוח. אני מתמקד בלהשיג ניצחון, מבחינתי לא לקלוע ועדיין להשיג את הניצחונות".

ג'ון דיברתולומאו, עומרי כספי שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עדיין מסירים חלודה. כספי ודיברתולומאו/לירון מולדובן

לשני המחלימים של מכבי תל אביב - עומרי כספי וג'ון דיברתולומיאו, היה משחק פחות טוב. כספי שפתח בחמישייה, לא קלע והחטיא את כל ארבע הזריקות שלקח מהשדה כשהוא היחיד במכבי תל אביב שמסיים עם מדד שלילי ב-11 דקות. דיברתולומיאו קלע 5 נקודות ב-12 דקות. "כספי וג'ונדי עוד רחוקים מהכושר שאנחנו צריכים אותם, זה יקח חודש לפחות", אמרו במועדון. הפורוורד עשוי שלא להתלבש שוב נגד הכוכב האדום בלגרד, כשבשבוע שלאחר מכן הצהובים ישחקו שני משחקי ליגה תוך 48 שעות.

יובל זוסמן מתקרב לחזרה לפעילות, וההערכה במכבי תל אביב שבשבוע הבא הוא יתלבש לאחד המשחקים נגד הפועל חולון או נגד עירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully