וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון "גדול פי 10" מערן זהבי: הערב שגרר השוואות בין שני הכוכבים הישראלים

השער הנהדר של סולומון מול ריאל מדריד הצית שוב את הדיון בנוגע לשחקן הישראלי הגדול של דורנו: ברשת שוב נסחפו, הוויכוחים בין "תומכי" ו"שונאי" זהבי נמשכו

צפו בכל שערי המחזור ה-10 בליגה האנגלית/ספורט 1

בזמן שמנור סולומון פורח וכובש בליגת האלופות, חובבי הכדורגל בישראל ממשיכים את הדיון בנוגע לגודל הישגיו ולא מצליחים להימנע מההשוואות לערן זהבי. סולומון כבש אתמול (שלישי) במדי שחטאר דונייצק מול ריאל מדריד, כשקבוצתו האוקראינית גברה 0:2 על אלופת ספרד במסגרת המפעל היוקרתי. עבור סולומון זה שער שני העונה בליגת האלופות, שוב מול ריאל (אחרי ה-2:3 במשחק הקודם ביניהן), ונדמה שסולומון פורח באירופה בדיוק בתקופה שבה זהבי מעט דועך, לא כובש כבר מספר משחקים ברציפות וסופג ביקורת בהולנד על התנהלותו בפ.ס.וו איינדהובן.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, מנור סולומון. ניב אהרונסון
כוכבי הנבחרת, זהבי וסולומון/ניב אהרונסון
מנור סולומון, ערן זהבי. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מי יכבוש יותר בליגת האלופות? זהבי מול סולומון/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

אתמול סולומון בן ה-21 כבש את שערו הרביעי בליגת האלופות, ועלה למקום השני בטבלת הכובשים הישראלים במפעל. ראשון מעל כולם נמצא יוסי בניון עם 7 שערים, אבל סולומון במקום השני יחד עם זהבי וברוך דגו (4 שערים כל אחד), כשעל פי כל ההערכות, לפחות בתחום הזה סולומון יעבור את זהבי.

ברשת כמובן נסחפו להשוואות, ועבור רבים ההישג של אתמול הכריע - סולומון "גדול פי 10 מערן זהבי", בעוד אחרים טענו שעצם הצורך בהשוואה לזהבי רק ממחישה מי כוכב גדול יותר. מה דעתכם?

עוד בוואלה!

באוקראינה התמוגגו ממנור סולומון: "הוא רץ, הוא עובר, הוא כובש שער זהב!"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully