וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוקראינה התמוגגו ממנור סולומון: "הוא רץ, הוא עובר, הוא כובש שער זהב!"

הכוכב הישראלי ממשיך להלהיב את האוקראינים אחרי עוד שער מול ריאל מדריד: השדר המקומי התרגש, בתקשורת העולמית החמיאו: "מתפרצת סוחפת קברה את ריאל"

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

מנור סולומון יודע מתי לכבוש, ונגד מי לכבוש. שחטאר דונייצק לא ממש יציבה העונה בליגת האלופות, ואולי היא הובסה פעמיים מול מנשנגלאדבך הגרמנית, אבל מול ריאל מדריד היא והכוכב הישראלי פורחים: אתמול סולומון עלה מהספסל בדקה ה-73, תשע דקות לאחר מכן סיפק דריבל נהדר שהסתיים בבעיטה חזקה מקצה הרחבה הישר לרשת של טיבו קורטואה, והקבוצה האוקראינית השלימה ניצחון מפתיע 0:2 על אלופת ספרד. כעת גורלה של שחטאר בידיה: במחזור הסיום תתארח אצל אינטר ותוכל להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
זה לא נגמר. סולומון/רויטרס

עבור מנור סולומון, זה עוד רגע שיא בקריירה מתפתחת. הוא כבש אתמול בפעם השנייה מול ריאל מדריד, אחרי שעשה זאת במשחק הקודם מולה, הוא הצליח שוב לכבשו בזירה המרכזית, מול אחת הקבוצות הגדולות באירופה. "מנור סולומון מול ריאל מדריד (2) כבש יותר שערים ממה שאדן הזאר כבש במדי ריאל מדריד בליגת האלופות (1)", נכתב על סולומון, שהודה בסיום זה רגע גדול.

"הצלחנו לנצח את ריאל מדריד, אני מאוד שמח שכבשתי ועכשיו אנחנו יכולים לעלות", אמר הישראלי בסיום. "זה חלום שהתגשם במיוחד בשבילי לכבוש שוב מול ריאל מדריד. רצינו לנצח את ריאל מדריד פעמיים. יש לנו עוד משחק אחד ונעשה את הכול כדי לעלות, ניתן בו הכול. מצפה לנו משחק קשה מול אינטר".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: מנור סולומון שוב כבש, שחטאר ניצחה 0:2 את ריאל מדריד

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. Efrem Lukatsky, AP
גם לשחטאר ברור שאם זה ימשיך ככה הוא לא יישאר שם. סולומון/AP, Efrem Lukatsky

בתקשורת העולמית ידעו להחמיא לסולומון. ב"ESPN" נכתב ש"החלוץ הישראלי הבטיח את הניצחון עם דהירה ומבצע סולו שסיבך את ריאל מדריד", בעוד ב"מארקה" נכתב: "מתפרצת סוחפת של שחטאר מול ההססנות בהגנה, סולומון בעט והכניע את קורטואה והכריע את המשחק".

בטורקיה נכתב על סולומון: "טכניקה ברמה גבוהה, אוהב לכדרר, שליטה מרשימה בכדור, ובדיוק בגלל זה לא בטוח שהוא יישאר בקבוצה הזאת". גם השדר האוקראיני יצא מגדרו כשתיאר את השער של סולמון, כשקרא במהלך השידור: "הוא רץ, הוא דוהר, הוא עובר, וכבש שער זהב!". ב"גאזטה" האיטלקי נכתב ש"סולומון הכריע את המשחק במתפרצת מושלמת, והוא וקבוצתו הצטרפו למעגל המצומצם של קבוצות שמנצחות את ריאל גם בבית וגם בחוץ בשלב הבתים של ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully