וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן הספיגה הגרוע בתולדותיה: עד כמה סרחיו ראמוס חסר לריאל מדריד?

הבלאנקוס ספגו הכי שערים אי פעם אחרי 5 מחזורים באלופות (9) והפסידו שבעה מתשעת המשחקים האחרונים בקמפיין. רפאל וראן שבר שיא שלילי, מודריץ': "צריך להראות תשוקה על המגרש, לא רק לדבר"

תקציר ה-0:2 של בוקה ג'וניורס על ניואלס/ספורט1

ריאל מדריד הפסידה אמש (שלישי) 2:0 לשחטאר דונייצק בליגת האלופות והסתבכה מאוד בקרב על אחד משני המקומות הראשונים בבית. מנור סולומון ודנטיניו כבשו לשחטאר, שעשויה לעלות לשמינית הגמר על חשבון ריאל מדריד או יחד איתה, במידה שהקבוצה של זידאן תנצח במחזור הסיום את מנשנגלאדבך.

הנתון המדהים לגבי ריאל מדריד הוא המאזן של הקבוצה בליגת האלופות בלי הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער שלה - סרחיו ראמוס. בלי ראמוס במרכז ההגנה שלה, ריאל מדריד הפסידה בשבעה (!) מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלה במפעל.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. GettyImages
ריאל מדריד פשוט לא יכולה בלעדיו. סרחיו ראמוס/GettyImages

זה התחיל בעונת 2018/19, אז הבלאנקוס רשמו הפסד כפול מול צסק"א מוסקבה בלי ראמוס. הקפטן נעדר גם במשחק שמינית הגמר שבו אייאקס התעללה בריאל עם 1:4 בברנבאו ועלתה על חשבונה לרבע הגמר. בעונה שעברה ראמוס לא שיחק בשני הפסדי החוץ מול מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן ופספס העונה את שני ההפסדים מול מנור סולומון ושחטאר. המשחקים היחידים שריאל מדריד ניצחה בלי ראמוס היו במחזור הקודם מול אינטר ובעונה שעברה 1:3 בחוץ את קלאב ברוז'.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. DeFodi Images, GettyImages
שלוש טעויות שהובילו לשערים. רפאל וראן/GettyImages, DeFodi Images

הבעיה של ריאל מדריד היא שרפאל וראן לא מצליח לחפות על חסרונו של הקפטן ורושם יכולת נוראית העונה. הבלם הצרפתי עשה העונה שלוש טעויות שהביאו לגולים של היריבות, יותר מכל שחקן אחר במפעל העונה. היכולת של וראן משתקפת בעובדה שריאל ספגה תשעה שערים בחמישה משחקים בקמפיין, הרקורד הכי גרוע שלהם בהיסטוריה אחרי המחזור החמישי.

לוקה מודריץ' קשרה הוותיק של ריאל מדריד ניסה להסביר את הכישלון ואמר: "זה כדורגל, לא מתמטיקה. נשאר עוד משחק אחד ונילחם עד הסוף. צריך להראות תשוקה על המגרש, רק לדבר לא יעזור. כשהם הבקיעו, התחלנו להיות מאוד עצבניים. זו סיטואציה קשה, אבל נצטרך להתמודד עם זה".

לריאל מדריד מצפה כעת סדרה קשה מאוד של משחקים. בשבת הם יתארחו אצל סביליה החזקה בליגה, לאחר מכן יארחו את בורוסיה מנשנגלאדבך בקרב ישיר על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות ולאחר מכן יארחו את אתלטיקו מדריד המוליכה לדרבי לוהט בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully