וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר: "גאה בך נייט", גילברט ארינאס: "אל תוותר, מחכה שתחזור לזירה"

אחרי שהתאושש מהנוקאאוט האדיר שספג ("תודה לכולם על ההודעות, אני בסדר"), נייט רובינסון זוכה לתמיכה אדירה. אייג'נט זירו: "גם אייברסון ומארבורי הביסו אותך, אבל לא ויתרת וחזרת". וגם: לוחם ה-MMA שרוצה להילחם בלברון

צפו נייט רובינסון חוטף נוקאאוט בקרב האיגרוף הראשון שלו/ספורט 1

במשך חודשים ארוכים, כדורסלן העבר נייט רובינסון התכונן לקרב הבכורה שלו בזירת האגרוף מול ג'ייק פול, אחיו בן ה-23 של היוטיובר המפורסם לוגן פול. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. אחרי סיבוב ראשון של גישושים, עלו השניים לסיבוב השני בצורה אגרסיבית למדי. רובינסון לחץ את יריבו ולא הפסיק להתקדם לכיוונו. פול עשה נכון, הלך כמה צעדים לאחור ותפס את רובינסון בדיוק בזמן עם וו ימנית מרשימה, ששלחה את אקס הפועל תל אביב לתנומה על המזרן. במשך דקות ארוכות הוא נותר על המזרן, עד שהצוות הרפואי הגיע למקום ועזר לו להתאושש מהנוקאאוט האכזרי שקיבל. ברחבי הרשת התקשו להישאר אדישים לסיום הקרב, ושחקני NBA רבים, בעבר ובהווה, הגיבו לאירועים ברשתות החברתיות.

"תודה לכולם על ההודעות ואיחולי ההחלמה", כתב רובינסון בחשבון האינסטגרם לאחר הקרב. "אני בסדר. אני מודה לכולם על ההזדמנות הנדירה הזו וכמובן לצוות שהכין אותי לקרב. תודה על כל הזמן שהקדשתם עבורי, למרות שלא הצלחתי לנצח. בכל מקרה, יצא לי להילחם על במה ענקית וזו הזדמנות נדירה, זה משמח אותי מאוד".

בעוד ששחקני עבר רבים ב-NBA לעגו לנייט אחרי התבוסה, האקדוחן גילברט ארינאס דווקא תמך בחברו. "נייט, חטפת נוקאאוט וזה קורה", כתב לו אייג'נט זירו. "עכשיו תחזור להתאמן כדי לשוב לזירה. זה לא שונה מהפעמים הראשונות שעלית על הפרקט ושיחקת נגדי, נגד אלן אייברסון, סטפון מארבורי, בארון דייויס או אחרים. הבסנו אותך בקלות, אבל זה לא מנע ממך לשוב לפרקט ולנסות שוב. מותר לך ללקק את הפצעים עכשיו. מותר לך לראות שידור חוזר כדי לראות מה עליך לתקן. תלמד מזה ותחזור חזק יותר".

גם אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, יצא להגנתו של רובינסון. "נייט, אני גאה בך", כתב לו פלויד. "תמיד אעמוד מאחוריך אחי, לעולם לא אבעט באח כשהוא על הרצפה. זה בסדר שאנשים מביעים את דעתם, אבל לא הגיוני שספורטאים שחורים, בטח שחקני NBA שחורים, יצחקו עליך. אנחנו אמורים לעמוד אחד לצד השני בטוב וברע. אני כאן כדי להרים אותך, כולנו אוהבים אותך נייט וכל הכבוד על המאמץ שהשקעת".

לוחם ה-MMA קולבי קובינגטון, כנראה קיבל תיאבון אחרי שראה את ההפסד של נייט, ואחרי שבעבר הזמין את לברון ג'יימס לקרב, הלילה הוא עשה זאת שוב. "שמעתי שסוף סוף הצליחו להזיז את רובינסון מהמזרן אחרי הנוקאאוט שהוא קיבל", צייץ קובינגטון. "אם אכנס לזירה עם לברון, אגרום לו לטעום את הקנבס במחצית מהזמן. כולם יודעים ששחקני ה-NBA של היום רכים וחלשים במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully