וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: קרב MMA בין לוחמת במשקל 60 ק"ג ללוחם במשקל 240 ק"ג

28.11.2020 / 9:54

מבטיחים, כזה דבר עוד לא ראיתם: דרינה מדזיוק, לוחמת MMA מקצוענית, פגשה בזירה יריב עצום. לא תאמינו איך זה נגמר

קרב MMA בין לוחם רוסי במשקל 240 קילוגרם נגד לוחמת במשקל 60 קילוגרם/צילום מסך

מלבד קרבות מקצוענים וחובבנים, ברחבי העולם ובעיקר ברוסיה, כך מסתבר, נערכים גם קרבות MMA מוזרים במיוחד. השבוע נערך ברוסיה אירוע MMA, שכלל, מלבד קרבות "רגילים", גם כמה קרבות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר בעולם. למעשה, הקרב שנערך במסגרת הארגון הרוסי "Our Business" היה כל כך מוזר ושונה, שהסרטון שלו הפך לאחד הנצפים בכל רחבי העולם בימים האחרונים. אתם יושבים? מדובר על קרב MMA בין לוחם במשקל 240 קילוגרם ללוחמת במשקל של קצת יותר מ-60 קילוגרם. אבל אם חשבתם שזה מפתיע, חכו שתשמעו איך נגמר הקרב.

הקרב המלא

אבל עוד לפני סיום הקרב, נחזור קצת אחורה. מצד אחד של הזירה ניצבה לוחמת MMA מקצוענית בשם דרינה מדזיוק, שעד לקרב החזיקה במאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד בודד. יריבה בקרב היה גרגורי חיסטיקוב, בלוגר רוסי פופולרי, במשקל של 240 קילוגרם, שלעולם לא נלחם באופן מקצועני. וכך יצא שנפגשו בזירה שני יריבים ממין שונה, ובהפרש משקל אדיר של כמעט 200 קילוגרם.

בפתיחת הקרב, ניסתה מדזיוק לשלוח אגרופים לפניו של יריבה, שחתר לקלינץ' כדי לרתק אותה לגדר ולמנוע ממנה אפשרות להכות אותו. אחרי שניות ארוכות שבהן ניסה להפילה לקרקע, החליט השופט להתערב ולהפריד בין השניים, כדי שיוכלו לשוב להילחם בעמידה. מיד כשהקרב חודש, הלוחמת קלת המשקל שיגרה ימנית לפניו של חיסטיקוב, שנפל על המזרן. יריבתו לא בזבזה זמן, קפצה עליו והחלה לשלוח אגרופים רבים לראשו, עד שלשופט לא נותרה ברירה: הוא עצר את הקרב בסיבוב הראשון והעניק למדזיוק ניצחון בנוקאאוט טכני.

המנצחת חגגה במשך דקות ארוכות בזירה, בעוד שיריבה היה נראה שפוף ומאוכזב. "אחרי הקרב, אתחיל להתאמן באופן קבוע", אמר המפסיד בסיום. "אנסה לנהל אורח חיים בריא יותר", הוא הוסיף. "הפסדים הם חלק מהעניין, וזה בסדר. היא פגעה בי בצורה נקייה ונפלתי למזרן. למרות שהיא קטנה, היא לא נכנעה כששכבתי עליה. האמת? אחרי שנשכבתי עליה לא ידעתי מה לעשות משם ואיך להתקדם לניצחון".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully