וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בנבחרת ישראל אחרי ההישג, מקל: "לא יודע אם נהיה אנדרדוג ביורובאסקט"

1.12.2020 / 8:07

בנבחרת נרגשים אחרי העלייה ה-14 ברציפות ליורובאסקט, זיו: "אנחנו כמו משפחה". הקפטן חולם: "יש לנו עדיין הרבה לאן להתקדם ולהתפתח". בנבחרת מסמנים עוד מטרה: "רוצים לעלות לאליפות העולם"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

שחקני נבחרת ישראל חגגו אמש (שני) בבועה בוולנסיה את העלייה ליורובאסקט 2022 אחרי הניצחון על נבחרת פולין 72:78. השחקנים של עודד קטש נשארו מושלמים אחרי ארבעה משחקים, ועם שריקת הסיום החלו לחגוג על הפרקט את הניצחון כשהעובדה שהעלייה עצמה הובטחה מעשית כבר בניצחון על ספרד יום קודם לכן לא קלקלה את השמחה.

אחרי החזרה לבית המלון המשיכו השחקנים לחגוג, תחת המגבלות של הבועה, והיום יאלצו לקטוע את השמחה עם שובם לישראל והחזרה לקבוצות להמשך משחקי הליגה. למרות השמחה הרבה, בנבחרת כבר הבהירו כי יבואו לחלון הבא במטרה כפולה - לשמור על המקום הראשון ולנסות להישאר בלתי מנוצחים כדי לשפר עמדות בדירוג פיב"א לקראת הגרלת היורובאסקט והגרלת מוקדמות אליפות העולם בחודש מרץ.

"אנחנו מאוד גאים במה שהשגנו ובזה שנשארנו לא מנוצחים, הכוח שלנו כקבוצה הוא זה שאנחנו קבוצה, משפחה, יש לנו כימיה נהדרת עם הרבה שחקנים מוכשרים ומבטיחים", אמר הקפטן גל מקל שישחק באליפות אירופה החמישית שלו במדים הלאומיים. "יש לנו עוד הרבה עבודה ולאן להתפתח. לא יודע אם נהיה אנדרדוג ביורובאסקט הבא, נצטרך לראות מה יקרה, אבל נבוא להילחם בכל משחק כדי להגיע כמה שיותר רחוק בטורניר".

שחקן נבחרת ישראל גל מקל עם תמיר בלאט, עידן זלמנסון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מקל בלאט זלמנסון האתר הרשמי של פיב"א/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

אחד הגיבורים של הניצחון על פולין היה יפתח זיו במשחקו הטוב ביותר במדים הלאומיים. שחקנה של גלבוע/גליל נכנס ברבע השני כשהדברים לא בדיוק הסתדרו לחבריו, קלע 9 נקודות, הוסיף 3 ריבאונדים בפחות מ-10 דקות ועזר לנבחרת להשתלט על המשחק, "אנחנו במאזן 0:4, באנו מוכנים למשחק, עשינו שני משחקים גדולים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק ואנחנו שמחים על העלייה", אמר זיו בסיום, "ידענו ששיחקנו נגד קבוצה גדולה כמו ספרד, אבל האמנו בעצמנו, אנחנו חבורה צעירה ומוכשרת, יש לנו אמונה עצמית. לא ידענו שנהיה ב-0:4, אבל עשינו את זה, אז אנחנו שמחים".

זיו המשיך וסיפר על התרומה של שחקני הסגל וביניהם גיא פניני שקלע את השלשה שנעלה את המשחק: "יש לנו סגל עמוק, הרבה מאוד שחקנים תורמים, אנחנו כולנו חברים טובים כמו משפחה אחת גדולה, זה אחד המפתחות שלנו להצלחה. פניני בן 37 והוא עדיין שם, יש לו עדיין את הקליעות הגדולות".

בתשובה לשאלת המארגנים על החוויה לשחק בבועה אמר זיו כי: "זו הפעם הראשונה שאנחנו בבועה, לא ידענו למה לצפות, זה היה נחמד, זה עזר לנו לגיבוש כיחידה אחת, עזר לנו מאוד להתחזק, אני מקווה שזה לא יקרה שוב בפברואר ושנשחק מול קהל. זאת הייתה חוויה נחמדה".

שחקן נבחרת ישראל תמיר בלאט חוגג עם יפתח זיו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הצטיין. זיו עם בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בנבחרת סיפרו במהלך השבוע כי למרות העובדה שקיים כיוון כללי כיצד ייראה הסגל ליורובאסקט שייערך בעוד יותר משנה וחצי, הזמן הרב שיש בין העלייה למשחקים עשוי לשנות דברים רבים, ויש אלמנטים רבים שיכולים לקרות עד אז: "יהיה מצחיק להתחיל להתנבא מה נוכל להשיג. מה שבטוח זה שיש לנו עוד מטרה חשובה בדרך וזה להגיע גם לאליפות העולם שנה לאחר מכן, והוכחנו שאנחנו נבחרת איכותית שיכולה להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully