וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בנבחרת: "זו לא ספרד שזכתה באליפות העולם, אבל השגנו הרבה כבוד"

29.11.2020 / 7:13

השחקנים של עודד קטש לקחו בפרופורציות את הניצחון המרשים על ספרד: "אין לנו אשליות". וגם: איך המאמן הרים את שחקניו מפיגור 16 במחצית, ומה החשיבות של המקום הראשון בבית לפני המשחק מול פולין (ב', 17:30, ספורט 5)

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

שמחה גדולה נרשמה אמש (שבת) במחנה של נבחרת ישראל בבועה בוולנסיה לאחר הניצחון הגדול 86:95 על ספרד במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2022. הנבחרת של עודד קטש, שפיגרה ב-18 נקודות במהלך הרבע השני של המשחק, וב-16 נקודות במחצית, ביצעה קאמק מדהים עם מחצית שנייה של 34:59 ונמצאת על סף עלייה 14 ברציפות ליורובאסקט שייערך בעוד שנתיים.

שחקן נבחרת ישראל תמיר בלאט עם תומר גינת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"מי זוכר שלא מצאו מקום לתומר בסגל לפני תשעה חודשים?". גינת עם בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

שלושה שחקנים היו מעל כולם בערב המרשים של הנבחרת - תמיר בלאט סיים עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים, גל מקל שעלה לשחק לראשונה מזה יותר מחודש אחרי פציעה הוסיף 18 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ותומר גינת הוסיף 17 נקודות ו-5 ריבאונדים. "מי זוכר שלא מצאו מקום לתומר בסגל לפני תשעה חודשים?", אמר בחיוך אחד מאנשי הנבחרת בסיום המשחק. ים מדר הוסיף 11 נקודות מצוינות משלו כמו גם ג'ייק כהן שקלע 17 נקודות בערב נפלא נוסף במדים הלאומיים.

"אני מרוצה מאוד מהניצחון, ספרד שיחקה מצוין במחצית הראשונה, ואנחנו לא שיחקנו כל כך טוב, אבל לחזור מהפיגור הזה, זה מדהים, הרבה שחקנים צעירים הראו אופי, הרבה לב בחזרה הזאת. שיחקנו מול נבחרת גדולה מאוד, ואין דבר כמו לחזור ממצב כזה. אני גאה מאוד ברפי בזריקה הגדולה שהוא קלע, פשוט גאה בכולם", אמר ג'ייק כהן בסיום.

רפי מנקו, שקלע את השלשה שנתנה את סימן הקריאה על הניצחון אמר מצידו כי: "אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה, אני יודע שלא התחלנו את המשחק טוב, ספרד שיחקה מחצית ראשונה גדולה מאוד, אבל המשכנו להאמין בעצמנו, זה ניצחון ענק בשבילנו. עשינו צעד אחד לעבר המשימה, אנחנו רוצים לנצח ביום שני ולהבטיח את העלייה ביום רשמי. עודד אמר לנו שאנחנו לא משחקים רע כמו שהתוצאה מראה, להמשיך להאמין בעצמנו ובתוכנית המשחק. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו נלחמים בשביל המדינה ובשביל החברים שלי. יש לנו הרבה שחקנים שהתעלו ושיחקו מדהים, אני שמח לתת מעצמי בשביל הקבוצה, אני רוצה לברך את כל מי ששיחק, כולם נתנו מעצמם הרבה".

שני שחקני הנבחרת התייחסו לפיקנטריה של ניצחון על אלופת העולם. "יש למשחק הזה משמעות גדולה, נבחרת ספרד היא נבחרת גדולה מאוד, אני גאה מאוד בחברים שלי, אני שמח על התוצאה", אמר מנקו וכהן הוסיף: "זה מרגיש ממש טוב לנצח את אלופת העולם, אין לנו אשליות, זו לא הקבוצה ששיחקה באליפות העולם, אבל לשחקנים האלה יש מוניטין טוב מסיבה טובה, אני חושב שהשגנו הרבה כבוד לכדורסל הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כבר מחר (שני, 17:30, בספורט 5) תנעל הנבחרת את השתתפותה בבועה במשחק נגד נבחרת פולין כשניצחון יבטיח את העלייה של ישראל ולא סתם את העלייה, אלא כמעט ינעל את המקום הראשון בבית עבור ישראל. המשמעות של ראשות בית היא ככל הנראה קבוצת דירוג גבוהה יותר בהגרלת היורובאסקט, אך בנבחרת בעיקר רוצים להמשיך את המומנטום והביטחון להמשך הדרך.

"היתרון שלנו בטבלה נחמד, אבל זה לא אומר כלום עד שנעפיל, לדעתי נעלה אם ננצח, פולין שיחקה ממש טוב היום, אז זה יהיה קשה", אמר ג'ייק כהן לקראת המשחק ומנקו סיכם: "אנחנו מנסים להוציא תוצאה טובה בכל משחק, יש לנו זמן קצר עד המשחק הבא, אבל אני בטוח שנוכל להוציא תוצאה טובה גם בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully