וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל גברה 87:95 על ספרד לאחר קאמבק גדול

השחקנים של עודד קטש כבר פיגרו ב-18 הפרש, אך קלעו 59 נקודות במחצית שנייה אדירה בדרך לניצחון שלישי במוקדמות היורובאסקט

שחקן נבחרת ישראל תמיר בלאט מול דריו בריסואלה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
קאמבק גדול של הנבחרת. תמיר בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

איזה משחק נהדר קיבלנו הערב (שבת) בבועה בוולנסיה. נבחרת ישראל כבר פיגרה ב-18 הפרש, אך הצליחה לגבור 87:95 על נבחרת ספרד במוקדמות היורובאסקט. הנבחרת של קטש נראתה איום ונורא במחצית הראשונה וכבר פיגרה ב-18 הפרש תוך כדי תצוגה הגנתית נרפית, אך התפוצצה במחצית השנייה אותה ניצחה 35:59 בדרך לניצחון גדול, וישראל נותרה מושלמת בקמפיין והיא בראש בית א'.

תמיר בלאט היה פשוט נהדר וסיים עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים. גל מקל היה נפלא גם הוא עם 18 נקודות, כשתומר גינת וג'ייק כהן תרמו 17 כ"א. בצד השני שחקני הנבחרת התקשו מאוד מול קינו קולום, שחקנה של ולנסיה, שסיים עם 24 נקודות ועשה ככל העולה על רוחו על הפרקט במחצית הראשונה, והקשה מאוד על הנבחרת בכל המשחק.

קלעו לישראל: תמיר בלאט 21 נקודות ו-9 אסיסטים, גל מקל 18 ו-5 אס', תומר גינת (5 ריבאונדים) וג'ייק כהן 17 כ"א, ים מדר 11, רפי מנקו 8, יפתח זיו 2, עידן זלמנסון 1, גולן גוט, גיא פניני ונמרוד לוי שיחקו ולא קלעו.

קלעו לספרד: קינו קולום 24 ו-5 אס', צ'אבי לופס-ארוסטגי 13, גריו בריסואלה 10, פרנסיסקו אלונסו 8, חוסה באלבואנה 7, אלברטו דיאס וחאבייר רבאסדה 5 כ"א, חאבייר בייראן 4, ויקטור ארטגה 2, נאצ'ו לובט 1.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עם עידן זלמנסון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ישראל נותרה מושלמת. זלמנסון עם קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הספרדים קלעו ראשונים, אך ג'ייק כהן המשחק באוברדוירו הספרדית ענה בשתי שלשות אחת אחרי השנייה. אסיסט נהדר של ים מדר, געלה מהספסל, לתומר גינת קטע ריצת 2:11 של הספרדים וקבע 12:15 לזכותם, 4:40 לסיום הרבע. ישראל עלתה שוב ליתרון, אך הספרדים הגיבו בריצה נוספת, הפעם 2:12 וסיימו את הרבע ביתרון 21:27.

רבע 2:

קינו קולום מוולנסיה הרגיש בנוח באולמו הביתי והוביל את הספרדים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 21:32 לאחר דקה בתוך הרבע. ההגנה הישראלית המשיכה להיראות נורא ואיום והשחקנים של סקריולו הגדילו את הפער ל-18. סל של גל מקל בסיום המחצית לא מנע מהנבחרת לרדת בפיגור גדול וזה 36:52 לספרד במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל ג'ייק כהן מול שחקן נבחרת ספרד ויקטור ארטגה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מגיבורי הניצחון של ישראל. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

שתי שלשות מהירות של נבחרת ישראל, אחת של תמיר בלאט ואחת של רפי מנקו הורידו את ההפרש למינוס 10 בלבד, וגרמו לסקריולו הספרדי להזעיק פסק זמן. שלשה נוספת של בלאט הורידה את ההפרש לחד ספרתי. השחקנים של עודד קטש לא עצרו והגדילו את הריצה הנהדרת שלהם ל-6:24 בדרך למהפך מדהים ו-58:60 לאחר חמש דקות. קינו קולום חזר אצל ספרד והשיב את היתרון לספרדים בעזרת שתי שלשות. סיום טוב יותר של הספרדים הוריד אותם ביתרון לקראת הרבע המכריע, 67:72.

רבע 4:

קינו קולום המשיך להיות בלתי עציר, כשמהצד השני שלשות של גל מקל ותמיר בלאט השאירו את הנבחרת צמודה, וסל של תומר גינת קבע 79:80 לכחולים-לבנים. חסימה גדולה של תומר גינת על קולום הובילה לנקודות בצד השני, כששלשה של רפי מנקו דקה לסיום קבעה 85:91 לישראל. בסיום חגגו השחקנים של עודד קטש ניצחון ראשון על ספרד מאז 2005, 87:95 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully