וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "ניצחון גדול, הקאמבק הראה את האופי שלנו"

28.11.2020 / 23:37

הפורוורד של נבחרת ישראל היה בעננים לאחר הקאמבק הגדול וה-87:95 על ספרד, שבאה בהרכב חסר מאוד, לאחר שהיריבה הוליכה כבר ב-18 הפרש. עודד קטש מרוצה: "ניצחון מאוד מיוחד שייתן לנו ביטחון בעתיד"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

שמחה רבה בקרב נבחרת ישראל בתום הניצחון הגדול הערב (שבת) על נבחרת ספרד 87:95 במחזור השלישי ביורובאסקט. השחקנים של עודד קטש כבר פיגרו ב-18 הפרש אך ידעו לחזור בזכות מחצית שנייה מדהימה במהלכה קלעו 59 נקודות. תמיר בלאט (21 נקודות ו-9 אסיסטים) היה אדריכל הניצחון של עודד קטש, כשגם גם מקל (18), תומר גינת (17) וג'ייק כהן (17) היו נהדרים בדרך לפסגת בית א' בקמפיין המוקדמות.

מאמן הנבחרת עודד קטש: "זה ניצחון גדול בשבילנו, לא רק העובדה שניצחנו קבוצה גדולה כמו ספרד, גם הדרך שבו עשינו את הניצחון. זה היה ניצחון מיוחד, מאמץ גדול של השחקנים, הרגשתי שבמחצית הראשונה שיחקנו יותר טוב מהתוצאה, וזה מה שאמרתי לשחקנים, להיצמד לתוכנית המשחק ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. זה ניצחון מאוד מיוחד, ניצחון שיכול לתת לנו ביטחון לעתיד לנבחרת צעירה כמונו. ההחלטה לשחק עם שני מוליכי כדור הייתה טובה בשבילנו, למרות שהתקשינו בדקות מסוימות, כמו במחצית הראשונה, אני גאה בדרך שעשינו את זה".

המאמן הלאומי ניסה להסביר את הפתיחה של נבחרתו: "באנו עם תוכנית משחק, כשמשחקים נגד נבחרת גדולה כמו ספרד, אתה יכול לוותר על משהו, והם קלעו 60 אחוז לשלוש, עשינו טעויות בהתקפה והיינו פזיזים מדי. ג'ייק כהן בעמדה מספר 5, שהוא באמת בעמדה 4, עזר לנו. עשינו התאמות במחצית, דיברנו על הדברים הקטנים, תוכנית המשחק נשארה זהה, זה מה שהפך את המשחק למיוחד, הניצחון הזה יכול לתת לנו הרבה מאוד ביטחון לעתיד".

שחקן נבחרת ישראל גולן גוט חוגג על הספסל מול ספרד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
גולן גוט חוגג על הספסל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

על השלכות הניצחון לעתיד: "אנחנו יכולים לצבור ביטחון מהמשחק הזה, אבל הדבר החשוב זה להתאושש, כמה שחקנים השקיעו מאמץ בלתי ניתן להסבר. זה תהליך שהתחלנו לפני שלוש שנים, יש לנו אווירה נהדרת בנבחרת, הגישה של השחקנים מצוינת. הראינו את זה לא רק במחצית השנייה, אלא גם במחצית הראשונה, היינו מאוד חיוביים, אנחנו רוצים לקחת את זה איתנו ליום שני".

אחד המצטיינים תומר גינת: "כמו שהמאמן אמר, זה ניצחון גדול בשבילנו, אחרי פיגור 16 במחצית, הקאמבק הראה את האופי שלנו, זה ניצח את המשחק בשבילנו, זה לא קל לעשות את זה מול נבחרת ספרד, יש לנו עוד משחק קשה מול נבחרת פולין כבר ביום שני. זה ניצחון גדול מאוד, לנצח נבחרת כזאת זה גדול. ידענו שזאת תהיה המשימה שלנו, אני מרוצה שידענו לרשום את הקאמבק הזה, נצטרך לעשות שיקום טוב מאוד כדי לבוא כמה שיותר חזקים לחזור ביום שני עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully