וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא חלמנו שנעשה את זה בצורה כזו חלקה"

מאמן נבחרת ישראל שמח מאוד לאחר ששחקניו השיגו 72:78 על פולין שהבטיח את הכרטיס ליורובאסקט, אך גם הרגיע: "לא נתלהב יותר מדי". גם שר הספורט בירך

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה ליורובאסקט/אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

נבחרת ישראל חגגה הערב (שני) על הפרקט לאחר ששחקניה נותרו מושלמים בקמפיין מוקדמות יורובאסקט 2022 והבטיחו את מקומם באליפות בזכות ניצחון 72:78 על פולין. הנבחרת התקשתה בפתיחה אך יפתח זיו עלה נהדר מהספסל והטיס אותה ליתרון דו ספרתי. כשהפולנים חזרו, גל מקל, ג'ייק כהן ומי אם לא גיא פניני עם שלשת קלאץ' היו שם בשביל עודד קטש שחגג עלייה ראשונה לאליפות אירופה כמאמן נבחרת ישראל.

מאמן הנבחרת עודד קטש אמר בסיום: "כיף גדול. השחקנים, כמה שהם צעירים, הם מגלים בגרות אדירה. דיברנו על האווירה הטובה שיש בנבחרת. הגענו למשחק הזה כש-99 אחוז שאנחנו מעפילים, אבל היה חשוב לשחקנים האלה לסיים עם ניצחון. צלחנו קשיים, התחלנו את המשחק לא טוב וגילינו הרבה אופי. זה ניצחון על נבחרת טובה. זו נבחרת שניצחה את ספרד. אני חושב שעצם ההעפלה בשלב די מוקדם ועצם זה שאנחנו מושלמים עד כה מראה את העבודה הטובה שעשינו".

על עצמו: "זו משקולת שייורדת. אבל אפילו אנחנו, בחלומות הכי ורודים שלנו, לא חשבנו שנעשה את זה בצורה כזו חלקה. בקמפיין שעולים בו שלוש מתוך ארבע לא נתלהב יותר מדי, אבל עצם זה שעשינו את זה ללא הפסד מראה שעשינו עבוה טובה". על העתיד: "אני חושב שיש פה שחקנים צעירים שיקבלו הרבה ניסיון. אני מקווה שרק נשמור על האווירה הזו ונהנה כמו שאנחנו עושים".

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני עם גל מקל. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נהנה מכדורסל. פניני עם מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

על הוותיקים: "קרדיט אדיר מגיע לגיא וגל. אנחנו מכירים את גל מקל ויודעים איך הוא שומר על הגוף שלו. עם פניני פחות הצלחנו להשתמש בו במשחק נגד ספרד, אבל היו הוא עזר לנו לנצח. כיף לראות איך הנוכחות שלהם עוזרת לצעירים".

על המטרות ביורובאסקט: "שאיפות זה תמיד טוב, אפשר לסמן מטרות ולכוון הכי גבוה שיש. צריך לראות מי יגיע, כשגם סביר להניח שבשאר הנבחרות יגיעו שחקני NBA, כך שפייבוריטים אנחנו לא נהיה. תמיד אפשר לחלום".

גיא פניני: "אנחנו מרוצים לסיים את השבוע הזה עם ניצחון גדול, ידענו שפולין נבחרת טובה, פגשנו אותם בחלון הקודם. בשבילנו היה חשוב לסיים את העבודה היום, אני שמח, לחזור ליורובאסקט זה דבר גדול. אנחנו מאוד שמחים. בשבילי זה כיף להיות בנבחרת ישראל עם שחקנים צעירים סביבי, אני מנסה לעזור להם כמה שאני יכול, מחוץ למגרש, על המגרש, אבל בשבילי זאת הזדמנות להינות מכדורסל ואני שמח להיות כאן, זה כיף".

נבחרת ישראל בדירוג שיאניות ההשתתפות ביורובאסקט. אהרלה וייסברג - מאחורי הקלעים, אתר רשמי
זו תהיה הפעם ה-30 שנבחרת ישראל תשחק באליפות אירופה/אתר רשמי, אהרלה וייסברג - מאחורי הקלעים

הפורוורד הוותיק שיתף לגבי העתיד: "נראה מה יקרה ביורובאסקט, אם הגוף שלי ירגיש טוב אני מאמין שאני יכול להיות שם, אני לא חושב על זה כרגע, המטרה שלי הייתה לעזור לנבחרת להגיע ליורובאסקט, השגתי את זה, ומכאן אלוהים יחליט מה יהיה בקיץ 2022. המטרה שלנו בתחילת הדרך הייתה לעלות לאליפות אירופה ועשינו את זה בגדול, גם בדרך שלנו בשני החלונות האחרונים והחבר'ה הצעירים שצברו ביטחון להמשך".

גם שר הספורט חילי טרופר בירך: "ברכות לנבחרת ישראל בכדורסל על ההעפלה לאליפות אירופה.
שורת הנצחונות בטורניר מוכיחים כי יש בכם את הרוח ואת הכישרון להמשיך קדימה ולהגיע להישגים נוספים. גאים בכם!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully