וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גייב יורק חתם עד לסיום העונה, צפו בביצועיו

30.11.2020 / 10:23

הגארד האמריקאי (27, 1.91) שהצטיין בעונה שעברה במדי שטרסבורג הצרפתית בליגת האלופות יחליף את וולט למון ג'וניור שקיבל הודעה על סיום דרכו, אך בקבוצה לא מגיעים עמו להבנות כספיות. בקבוצה הבהירו: מאמינים בשוכמן שיישאר במועדון

ביצועיו של גייב יורק/מתוך יוטיוב

הגארד האמריקאי גייב יורק חתם הבוקר (שני) עד לסיום העונה בהפועל תל אביב ויגיע במקומו של וולט למון ג'וניור שקיבל הודעה על סיום דרכו במועדון. יורק שיחק בעונה שעברה במדי שטרסבורג הצרפתית ובעל עבר מרשים במספר ליגות אירופאיות.

יורק (27, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת אריזונה משנת 2016, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בקרמונה האיטלקית אך נחתך אחרי כמה משחקים ועבר לליגת הפיתוח. בקיץ 2017 שב לאירופה והיה לאחד השחקנים הטובים בביירות' הגרמנית. בעונת 2018/19 חזר לליגת הפיתוח למדי לייקלנד מג'יק, שם שיתף פעולה עם שחקנה החדש של עירוני נס ציונה בריאן אנגולה. את העונה הוא סיים במדי א.א.ק אתונה. בעונה שעברה היה אחד הקלעים הטובים בליגת האלופות של פיב"א במדי שטרסבורג עם 17.1 נקודות בממוצע למשחק.

שחקן מכללת אריזונה גייב יורק. GettyImages
הרשים אשתקד. יורק/GettyImages

האדומים מנסים במקביל לסיים את דרכו של למון ג'וניור במועדון. מאז ההודעה על סיום דרכו לא מצליחים בהפועל תל אביב לסגור את העניינים מול סוכנו והשחקן נמצא בישראל ולא מתאמן. בקבוצה קיבלו בימים האחרונים הצעות משני מועדונים שהיו מעוניינים לקלוט את חואקין שוכמן שלא משתלב העונה, אך בהפועל תל אביב הבהירו לקבוצות, וכן לשחקן, כי הם מאמינים בו והוא יישאר בסגל עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully