וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בריאל מדריד מפציעת הזאר. זידאן: "יש לנו בעיה של חוסר עקביות"

הבלגי שוב נפצע ונאלץ לפנות את מקומו במהלך ההפסד הביתי 2:1 מול אלאבס. מאמן הבלאנקוס מנסה למצוא פתרונות: "אני אחראי למצב"

חגיגת שערי השבת בבונדסליגה/ספורט 1

אכזבה בריאל מדריד בעקבות ההפסד הביתי אמש (שבת) 2:1 מול אלאבס. השחקנים של זינדין זידאן שבו לליגה לאחר ה-0:2 המרשים בחוץ על אינטר בליגת האלופות וקיוו לקטוע רצף של שני משחקים ללא ניצחון בליגה, אך נכנעו לשני שערים של לוקאס פרס בפנדל וחוסלו ורשמו הפסד ראשון לאורחת הצנועה מזה 20 שנה. בנוסף, אדן הזאר נפצע בדקה ה-28 ונאלץ לפנות את מקומו לרודריגו. הבלגי צפוי לעבור מחר MRI על מנת לבדוק את חומרת הפציעה.

שחקן ריאל מדריד קאסמירו. רויטרס
"הליגה הספרדית היא הקשה בעולם". קאסמירו מתוסכל/רויטרס

התגובות

כובש השער המצמק לריאל קאסמירו התייחס למצב הפציעות של הקבוצה: "משחקי הטרום עונה לא עזרו. אין לנו מספיק זמן ויש הרבה משחקים, אנחנו צריכים להילחם, נשארו עוד הרבה משחקים לשחק. הליגה הספרדית היא הקשה ביותר בעולם, ואנחנו עושים את הטוב ביותר שלנו. לא הפסדנו היום בגלל חוסר ריכוז - נלחמנו, ניסינו, נתנו הכול על המגרש".

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן: "אין לי הסבר למה שקרה היום. הבעיה איתה אנחנו מתמודדים איתה כעת היא חוסר עקביות. אנחנו לא מחפשים תירוצים. אנחנו חייבים לשנות את הדינמיקה בקבוצה. אני אחראי למצב, ואנחנו נמצא פיתרון. עם זאת, אסור להתרכז רק בדברים השליליים".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון לריאל מדריד. זידאן/רויטרס

המספרים

* לחובתה של ריאל מדריד נפסקו בשלושת משחקי הליגה האחרונים חמישה פנדלים, בדיוק כפי שנפסקו נגדה ב-52 המשחקים שקדמו לכך.

* אלאבס הצליחה לכבוש אמש לרשתה של ריאל מדריד במשחק חוץ לראשונה לאחר חמישה משחקים רצופים בהם לא הצליחה למצוא את הרשת מול הבלאנקוס בבירת ספרד.

* ריאל מדריד ספגה שער ראשון בליגה הספרדית מחוץ לרחבה לראשונה מזה 19 חודשים. האחרון שעשה זאת נגד הבלאנקוס היה ג'רארד מורנו במדי ויאריאל במאי 2019.

* מאבדת את הבית? ריאל מדריד הפסידה בשלושה מתוך חמשת משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות. זו אותה כמות הפסדים שהיו לה ב-31 משחקי הבית הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully