וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס מעדה מול בנבנטו, אינטר עלתה למקום השני

עודכן לאחרונה: 28.11.2020 / 23:45

מוראטה כבש ראשון לאלופה (21), אך הורחק בתוספת הזמן בגלל מילים מיותרות לשופט. גאטנו לטיציה השווה (45). רונאלדו קיבל מנוחה. אינטר הנחילה לססואולו הפסד בכורה עם 0:3 מרשים בחוץ. אטאלנטה כבר שלושה משחקים ללא ניצחון

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

הנציגות של איטליה בליגת האלופות מוציאות לדרך את המחזור התשיעי בסרייה A ביום שבת. אינטר הפכה להיות הראשונה העונה שמנצחת את ססואולו עם 0:3 גדול ועלתה על חשבונה למקום השני. יובנטוס שמטה נקודות יקרות וסיימה ב-1:1 בלבד עם בנבנטו. אטאלנטה כבר שלושה משחקים ללא ניצחון לאחר הפסד ביתי 2:0 מל ורונה.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן אינטר. רויטרס
פתח במקום לוקאקו והחזיר עם שער יפה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ססואולו - אינטר 3:0

בעונה שעברה ניצחו הנראזורי 3:4 בסטאדיו מאפיי, אבל זה היה הניצחון היחיד שלהם על ססואולו בשבעת המפגשים האחרונים. הערב, דווקא לאחר האכזבה הקשה מול ריאל מדריד בליגת האלופות וכשהיא עייפה וחסרה, אינטר הפכה להיות הראשונה שמכניעה את ססואולו ועלתה על חשבונה למקום השני עם שתי נקודות פחות ממילאן היריבה השנואה. אלכסיס סאנצ'ס פתח במקום לוקאקו לצד לאוטרו ונהנה מבישול של הארגנטינאי כדי להעלות את הנראזורי ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. כעבור 10 דקות זה כבר היה 0:2 אחרי שפצצה רוחבית של וידאל פגעה בקיריקש בלם ססואולו שהסיט את הכדור לשערו הוא. רוברטו גליארדיני חתם (60) עם שער יפהפה אחרי בישול של דרמיאן מצד ימין.

עוד בוואלה!

אכזבה באינטר: "היינו צריכים להוכיח את עצמנו, ולא עשינו את זה"

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה שחקן יובנטוס מורחק. Francesco Pecoraro, GettyImages
אדום טיפשי. מוראטה/GettyImages, Francesco Pecoraro

בנבנטו - יובנטוס 1:1

פיליפו אינזאגי הפסיד בכל ארבע הפעמים בהן אימן מול יובנטוס, עד הערב. פירלו הרשה לעצמו לתת מנוחה לכריסטיאנו רונאלדו, שלא נכלל בסגל ובלעדיו הקבוצה שמטה שתי נקודות שעלולות להתברר כקריטיות בהמשך במאבק על הסקודטו. אלברו מוראטה חזר להרכב והעלה את האלופה ליתרון עם שער יפה מאוד במהלך אישי (21). אלא שהמארחת לא נשברה וגאטנו לטיציה השווה בתוספת הזמן של המחצית עם בעיטה חדה מהקצה הימני של הרחבה. אם לא די בכך, מוראטה גם הורחק ממש עם שריקת הסיום אחרי שסינן מילים לעבר השופט. יובנטוס רחוקה שלוש נקודות כעת מהפסגה, אבל מילאן תוכל לפתוח על פניה פער של שש נקודות אם תנצח מחר את פיורנטינה.

שחקני ורונה חוגגים עם מיגל ולוסו. Emilio Andreoli, GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. שחקני ורונה חוגגים עם מיגל ולוסו/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - ורונה 2:0

אטאלנטה ממשיכה להראות חוסר יציבות. לאחר התיקו המאופס מול ספציה, הצליחה הקבוצה של גספריני לחזור עם 0:2 גדול על ליברפול באנפילד בליגת האלופות, אך הערב רשמה הפסד ביתי מול ורונה שטיפסה למקום השישי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת מיגל ולוסו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-62 לאחר שהוכשל ברחבה. ולוסו גם בישל את השער השני לזקאני בדקה ה-83, ו-ורונה סוגרת ניצחון חוץ מרשים, בעוד אטאלנטה כבר שלושה משחקים ללא ניצחון בסריה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully