וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה באינטר: "היינו צריכים להוכיח את עצמנו, ולא עשינו את זה"

הנראזורי לא ציפו שיהיו במצב אליו הגיעו לאחר ההפסד 2:0 מול ריאל מדריד בליגת האלופות. סמיר הנדאנוביץ': "אנחנו במצב מסובך"

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

אכזבה גדולה בקרב אנשי אינטר נרשמה אמש (רביעי) כשהשחקנים של אנטוניו קונטה הפסידו 2:0 בסאן סירו לריאל מדריד והתרחקו משמעותית משמינית הגמר. האיטלקים לא הצליחו לנצל את העובדה שהיריבה הגיעה ללא ראמוס ובנזמה וכעת הם חייבים נס כדי להעפיל לשלב הבא. אדן הזאר בפנדל ושער עצמי של אשרף חכימי סגרו עניין לזכות הבלאנקוס שנותרו במקום השני בבית ב'.

התגובות

שוער אינטר סמיר הנדאנוביץ' היה מאוכזב מההפסד ואמר בסיום: "אנחנו במצב מסובך. אנחנו צריכים לקוות לטוב. ידענו שמדובר בבית קשה מאוד, אבל היינו צריכים להוכיח את עצמנו על המגרש, מאחר ושם נקבעות התוצאות ולא עשינו את זה. אני חושב שריאל מדריד היא לא קבוצה שמתגוננת, ולכן אחרי שהיא כבשה מוקדם, נאלצנו לרדוף אחרי צללים. משחקים מהסוג הזה הם לחם וחמאה עבורם".

קפטן ריאל מדריד הפצוע סרחיו ראמוס שלא נסע עם חבריו לאיטליה הביע תמיכה מרחוק כשצייץ: "משחק חשוב, ניצחון חשוב, צעד חשוב קדימה!".

בלם הבלאנקוס רפאל וראן: "הגנו בצורה טובה והראנו גישה נכונה. מבחינה התקפית, עבדנו והשגנו את הניצחון בצורה טובה. היינו בשליטה. עשינו עבודה קבוצתית וסולידית, עבדנו קשה. נלחמנו כדי להשיג את הניצחון הזה והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה מאוד. כעת חשוב מאוד שנשחק טוב גם במשחק הבא".

ארתורו וידאל שחקן אינטר. רויטרס
הורחק בשלוש קבוצות שונות בצ'פיונס. וידאל/רויטרס

המספרים

* אדן הזאר הוא שחקן ריאל מדריד הראשון אשר אינו כריסטיאנו רונאלדו או סרחיו ראמוס שכובש מהנקודה הלבנה מאז קאקה ב-2009.

* שתיים מתוך שלושת ההרחקות שספג וידאל בליגת האלופות קרו נגד ריאל מדריד. בפעם הקודמת, הורחק הצ'יליאני מול הבלאנקוס במדי באיירן מינכן בשנת 2017.

* בנוסף, וידאל הוא השחקן השלישי בתולדות ליגת האלופות שהורחק במדי שלוש קבוצות שונות (אינטר, ברצלונה ובאיירן מינכן). השניים האחרים הם פטריק ויירה וזלאטן איברהימוביץ'.

* רודריגו אחראי על 9 שערים של ריאל בליגת האלופות (6 שערים + 3 בישולים), שזה ארבעה שערים יותר מאשר היה מעורב הברזילאי במשך 24 משחקי ליגה במדי הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully