וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של קרלוס בילארדו: "כיבינו את מכשירי הטלוויזיה בבית כדי שלא יידע על מותו של דייגו"

משפחתו של מאמן נבחרת ארגנטינה בשנים 1983-1990 חששה מתגובתו של בן ה-82 החולה ולא סיפרה לו על מות הכוכב שהיה לו כמו בן

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

חורחה בילארדו, אחיו של מאמן נבחרת ארגנטינה הגדולה שזכתה בגביע העולם במקסיקו ב-1986 קרלוס בילארדו, חשף הערב (רביעי) כי משפחתו של המאמן כיבתה את כל מכשירי הטלוויזיה בבית וטענה בפני מאמן העבר בן ה-82 כי מדובר בתקלה בכבלים. "לא רצינו שהוא יגלה על מותו של דייגו מכיוון שהוא אהב אותו מאוד וידענו שהידיעה על מותו תפגע בו מאוד", הסביר אחיו של קרלוס שסובל ממחלה שגורמת לו בין השאר לאובדן זיכרון.

"דייגו מראדונה היה הבן שלקרלוס מעולם לא היה", העיד חורחה וספד לכוכב הנבחרת אותה אימן אחיו בשנים 1983-1990. "כשאחי הודיע למראדונה שהוא הולך להיות הקפטן של הנבחרת, דייגו בכה מאושר. כשרצינו אז לגייס כסף עבור ילד שאמור היה לעבור ניתוח בארצות הברית, שאלנו את מראדונה אם הוא יוכל לעזור ולהשתתף במשחק ראווה, והוא רק שאל 'מתי צריך להיות שם?' האיצטדיון היה מלא וגייסנו את כל הכסף שהיינו צריכים".

קרלוס בילארדו עם דייגו ארמנדו מראדונה. El Grafico, GettyImages
"דייגו היה כמו הבן שלקרלוס מעולם לא היה". מראדונה עם בילארדו/GettyImages, El Grafico

קרלוס בילארדו פרש מקריירת המשחק בשנת 1970 והחל בקריירת האימון שלו בשנת 1971 כשמונה למאמן אסטודיאנטס. בשנים 1979-1981 אימן בילארדו את נבחרת קולומביה, ובשנת 1983 קיבל את משרת המאמן הראשי בנבחרת ארגנטינה. תחתיו זכתה נבחרת ארגנטינה בגביע העולם שנערך במקסיקו בשנת 1986 וסיימה כסגנית במונדיאל 1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully