וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מתוסכל: "מבחינת יכולת אנחנו לא נופלים מאף קבוצה"

הפועל תל אביב שוב לא הפסיקה להחמיץ ושוב הפסידה, הפעם 1:0 לבני יהודה. המאמן: "היינו צריכים לנצח בכל שלושת המשחקים האחרונים שלנו. מדברים הרבה על ההחמצות שלנו ואז זו נבואה שמגשימה את עצמה". גוטליב: "לא חושש מירידת ליגה, יש לנו מזל רע"

תקציר הניצחון של בני יהודה על הפועל תל אביב/ספורט1

תחושות קשות הערב (שבת) בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה והירידה מתחת לקו האדום. האדומים שוב שיחקו היטב ושוב החמיצו ללא הפסקה, לפני שספגו מראשו של מוחמד גדיר. ניר קלינגר ושחקניו לא הסתירו את התסכול הרב שלהם אחרי ההפסד, דווקא בגלל היכולת הטובה והעדיפות על פני היריבה.

"מבחינת יכולת אנחנו לא נופלים מאף קבוצה", אמר קלינגר, "אם לא היינו מגיעים למצבים הייתי אומר שאנחנו חלשים ושחבל את הזמן. אנחנו באמת משחקים יותר טוב מהיריבות שלנו, אבל זה לא בא לידי ביטוי לצערי".

המאמן המשיך: "בני יהודה הבקיעה לדעתי מהמצב היחיד שלה למסגרת. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל 0:3, זו הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה. הקבוצה משחקת טוב, אבל זו תולדה של תסכול. ראיתי את השחקנים במחצית, אתה מרגיש שאתה צריך להוביל 0:4 ואתה נכנס ללחץ שפתאום לא רק שלא כבשת, אלא גם תספוג".

קלינגר סיכם: "אני מודע לבעיה - שאנחנו רק עם 5 נקודות, אבל מצד שני מסתכל על שלושת המשחקים האחרונים והיינו צריכים לשחק את כולם. אנחנו מחמיצים, מדברים על זה הרבה וזה הופך לנבואה שמגשימה את עצמה. אני מודע לבעיה, אנחנו מנסים לטפל בה. צריך לקוות שהכדורים יכנסו ולא יצאו החוצה בשלומיאליות כזו".

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
"אתה מרגיש שאתה צריך להוביל 0:4 ואתה נכנס ללחץ שפתאום לא רק שלא כבשת, אלא גם תספוג". קלינגר/מערכת וואלה!, אריאל שלום

הבלם אדי גוטליב אמר בסיום: "כולנו מאוכזבים מאוד. באמת שיחקנו טוב, במיוחד בחצי הראשון. צריך להכניס מצבים כמו שהיו לנו. הם הגיעו להזדמנות אחת והבקיעו. כולם מאוכזבים, צריך לראות מה עושים".

לשאלה האם הוא חושש מירידת ליגה, השיב הבלם: "האמת שלא. אני לא חושש כי אני מאמין בקבוצה הזו. יש סוג של מזל רע, אבל אני חושב שזה יבוא".

כפיר אדרי, יעקב אסייג, מאמנים זמניים בני יהודה. אריאל שלום, מערכת וואלה!
יישארו על הקווים? אדרי ואסייג/מערכת וואלה!, אריאל שלום

בבני יהודה היו מאוד מרוצים אחרי המשחק והעלייה למקום השלישי. כפיר אדרי ניהל את המשחק ביחד עם יעקב אסייג אחרי פיטוריו של ניר ברקוביץ' והוא סיכם: "ניצחון תמיד נותן שקט ואווירה טובה. מה שקרה השבוע לא כיף, באופן כללי לא נעים לחוות חילופי מאמנים, אבל זה עולם של כדורגל וזה מצב נתון. יעקב אסייג ואני אנשי מועדון ונעשה מה שצריך לעשות ומה שיבקשו מאיתנו בכל רגע נתון. אנחנו מכירים את הקבוצה יותר מכל אחד אחר, היינו שותפים לבנייה שלה. אם אנחנו הפתרון? בעל הבית יחליט".

מוחמד גדיר שכבש את שער הניצחון: "תמיד כיף לכבוש ולעזור לקבוצה. אנחנו במצב לא קל אחרי חילופי המאמנים. אנחנו, השחקנים, לא נכנסים לזה יותר מדי, נותנים מקסימום באימונים. עברתי הרבה פציעות, אני מקווה קודם כל להיות בריא והשאר זה בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully