וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "קיבלתי הודעה מרוטנשטיינר, מקווה שאחזור גם לנבחרת"

קשר סכנין, שרשם הופעה מצוינת ובישל את שער הניצחון על אשדוד, קורץ לנבחרת: "מבחינת כל שחקן הנבחרת זו הבמה הכי גדולה". אביטן: "התבוסה מול חדרה כאבה לנו מאוד"

שחקני בני סכנין חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד, שהכניס למועדון הרבה חמצן אחרי התבוסה הכואבת 4:0 להפועל חדרה באמצע השבוע.

המאמן ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "התבוסה מול חדרה כאבה לנו מאוד. זה הציק לנו, מה שהפריע לנו היה איך הפסדנו ולא ההפסד עצמו. היום ראינו קבוצה כמו שאני רוצה, השחקנים החזירו את הכבוד של המועדון. יש לנו סגל ברמה של ליגת העל, עם שחקנים טובים ומוכשרים".

על בירם כיאל שהציג יכולת טובה מאוד: "בירם יודע מה מצפים ממנו. הוא התחבר מדהים לשחקנים, יש לו את המנהיגות, את הכישרון, את היכולת. חד משמעית, זה מה שהיה חסר לנו".

שחקן בני סכנין, בירם כיאל. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
משחק טוב, בישול וניצחון. בירם כיאל/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

בירם כיאל, שרשם הופעה טובה וגם בישל את שער הניצחון, אמר בסיום: "אני חושב שהניצחון הזה מאוד מאוד חשוב למערכת ולקבוצה אחרי מה שעשינו ביום רביעי. היום באנו ונראינו כמו קבוצה. נלחמנו, ואני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון הזה בבית".

"אחרי שנה שלא שיחקתי בה הרבה כדורגל, לא היה לי קל. המועדון נתן לי את כל התנאים ואני צריך להחזיר להם על המגרש. ביום רביעי לא הייתי טוב, אבל אני יכול לסמן וי. היום כולנו באנו במטרה קודם כל להחזיר ולהראות לכולם שאנחנו קבוצה חזקה שיכולה להעניש בצד השני. מקווה שנצא לדרך חדשה".

"יש פה הרבה שחקנים טובים גם בלעדיי. המועדון הזה הרבה שנים בליגת העל. מבחינתי אני בא וצריך להנהיג את השחקנים הצעירים. אני מצליח להביא את זה לידי ביטוי ומפה צריכים להמשיך קדימה".

הקשר קרץ גם לנבחרת ואמר: "מבחינת כל שחקן כדורגל הנבחרת זו הבמה הכי גדולה. במשך הקריירה שלי עברתי הרבה פציעות. קיבלתי עכשיו הודעה מווילי (רוטנשטיינר) שהוא מאוד שמח על התצוגה. זה שלא הייתי הרבה זמן בנבחרת, לא אומר שלא אהיה בהמשך. מקווה שגם כנבחרת נלך קדימה כי זה משהו שהוא טוב לכולם".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
מאוכזב מההפסד, אבל מאמין בקבוצה שלו. רן בן שמעון/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

רן בן שמעון המאמן המפסיד אמר: "לא כך רציתי לחגוג את יום הולדתי ה-50. אני רוצה לנצח בכל משחק, אבל המשחק פה התפתח בכיוון שונה ממה שציפינו. המשחק יכול היה ללכת לכאן או לכאן, היו לנו מספר החמצות והם כבשו וניצחו. לא חושב שהייתה לנו ירידת מתח לאחר הניצחון על באר שבע, לכל משחק יש את האופי שלו ולפעמים אתה לא מוצא פתרונות. צריך לקבל החלטות ולהתאים את עצמך למה שקורה על המגרש".

לגבי הסיכויים של אשדוד להתברג בצמרת: "מי שבאמת רוצה להישאר עד הסוף צריך לייצר רצף. אנחנו משחקים יוצא מהכלל, אבל אם לא נדע להתמודד עם קבוצה שתדע לבוא לסגור אז לא נתקדם. אנחנו צריכים לעבוד על ארגז הכלים שלנו אבל אנחנו מאמין בקבוצה שלי שהיא יכולה לסיים בצמרת הגבוהה".

על השופטים: "השיפוט היה בסדר גמור, אבל דבר אחד לטובת הכדורגל - בדקות האחרונות הכדור לא היה במגרש. אבל כשהקבוצה שלי לא משחקת טוב ולא ראויה לצאת עם נקודות, אני לא יכול לבוא בתלונות לשיפוט. רק דבר אחד - תנו לשחק כדורגל. אין לי טענות לסכנין, הם רוצים לשרוד - אבל השופטים צריכים לשמור על הסדר. בסופו של דבר אין לי טענות לשופטים, יש לי טענות לשחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully