וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לשחקני בית"ר: "כל מי שנמצא כאן - זה כי רציתי אותו. אני מאמין בכם"

28.11.2020 / 21:39

הבעלים עדכן את השחקנים בנוגע לעסקה אפשרית עם אנשי העסקים מדובאי וביקש: "מצפה שתהיו יותר מרוכזים". קונטה תורגל בקישור

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיע הערב (שבת) לבית וגן לאימון הקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. חוגג שוחח עם השחקנים והנהלת המועדון ועדכן אותם בכל הקשור להתפתחויות בנוגע לעסקה אפשרית עם אנשי העסקים מדובאי ובמקביל גם על מצבה של הקבוצה והציפיות מהשחקנים.

"אני מאמין בכל שחקן שיש כאן", אמר חוגג. "גם אתם וגם המאמנים, כל מי שנמצא כאן, זה כי מאוד רציתי אותו. אני מצפה מכם להיות יותר מרוכזים, אנחנו מקבלים גולים קלים מדי בגלל חוסר ריכוז או חוסר תשומת לב".

על הטיסה לדובאי סיפר להם בקצרה כי בימים הקרובים הם יקבלו תשובות וייתכן שהוא יחד עם הנהלת המועדון יטוסו שוב לדובאי להמשך השיחות.

הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג. דני מרון
משה חוגג/דני מרון

לקראת המשחק בשני, יחסרו בבית"ר אביאל זרגרי הפצוע, כמו גם מתאוסיניו וחלאופילו פלייטר שפצועים כבר כמה שבועות. פלייטר נחת אתמול בישראל והגיע הערב לצפות באימון בבית וגן. הוא יעבור מחר בדיקה קרדיולוגית, בתקווה שלאחריה יקבל אישור לחזור להתאמן.

שי קונסטנטין חוזר לסגל הקבוצה לאחר הרחקה של שני משחקים וצפוי לפתוח, כאשר ייתכן כי גם אורי מגבו יחליף את אורן ביטון. ההחלטה לגבי הקישור הקדמי וההתקפה תתקבל רק לאחר האימון המסכם מחר, כשהערב אנטואן קונטה תורגל כקשר אחורי במקום אופיר קריאף ואור זהבי הוצב כבלם לצד אוראל דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully