וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "קיבלתי מכתב כוונות משייח מאבו דאבי, זה יכול להיות היסטורי"

27.11.2020 / 15:30

בעלי בית"ר חשף את השיחות עם חמד בן חליפה אל נהיאן, חבר במשפחה השולטת באבו דאבי, שעשוי לרכוש 49 אחוז מהמועדון הירושלמי: "דובר על שלום אמיתי, שבין יהודים ומוסלמים יכולה לשרור אחווה ואהבה. זה מהלך שיצעיד אותנו שתי מדרגות למעלה". ומה לגבי צירוף שחקן ערבי?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

משה חוגג, התייחס היום (שישי) לטיסתו לאמירויות והמגעים בנוגע לשותף אפשרי שייכנס לבעלות בבית"ר ירושלים, וסיפר כי קיבל מכתב כוונות מהשייח חמד בן חליפה אל נהיאן, חבר במשפחה השולטת באיחוד האמירויות ובאבו דאבי.

"ישנם שני שייחים שהיינו איתם בתהליכים בחודשים האחרונים", סיפר בעלי בית"ר ירושלים. "ההצעה הרשמית היחידה שיש לנו היום היא מאחד השייחים, שחתם על הצעה רשמית. זאת לא מסיבת עיתונאים שבה אני מספר שמכרנו חצי מהקבוצה, אם תהיה כזאת תהיה מסיבת עיתונאים מיוחדת והיסטורית. אני רק מעדכן שקיבלנו מכתב כוונות רשמי עם הצעה חתומה, וזה דרמטי ומשמעותי. התקיימה היום שיחה בין ראש עירית ירושלים לבית השייח, ראש העיר בירך אותו על הכוונה שלו ודובר על כך שזה שלום אמיתי, ולהראות שבין יהודים ומוסלמים יכולה לשרור אחווה ואהבה משותפת, אנחנו חושבים שהספורט הוא המקום הנכון להתחיל את זה. זה יכול להיות היסטורי, אבל בואו נמתין שדברים יקרו".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
רגע היסטורי בדרך? חוגג/קובי אליהו

חוגג הוסיף ואמר: "חשוב להבהיר, המתווה הוא שהשליטה תישאר בידיים שלי. חשוב לי שאם עושים מהלך כזה יהיה מדובר במהלך שיצעיד את בית"ר ירושלים שתי מדרגות למעלה, להפוך למובילה לא רק בליגה הישראלית אלא גם מצליחה בזירה האירופית. אני בטוח שבמאמץ משותף נוכל לגרום לזה לקרות".

כשנשאל מה האינטרס של השייח להשקיע כסף ולא להיות בעלי השליטה, אמר חוגג: "עושים דברים בשותפות. גם אני השקעתי הרבה כסף בבית"ר, גם אם הם ישקיעו סכומי כסף אדירים זה עדיין יהיה ביחס להשקעה שלי. מה שיפה זה שבית"ר זה משהו שמדבר אליהם, הם רואים בה משהו שיכול להוביל לשיתוף פעולה וחיבור בין צדדים בצורה הכי יפה שיש. זה שהשליטה אצלי זה לא אומר שאני אקבל החלטות לבד, הכסף שיושקע הוא כסף משותף ולכן גם נקבל החלטות יחד ונחיה בהרמוניה אחד לצד השני. אנחנו מסתכלים על דברים אחרים, על ילדים קטנים ביציע שרואים משה יהודים ושייח מוסלמי קופצים יחד בגולים, יכולים להיות חברים ולא רק אויבים".

חוגג נשאל האם שילוב שחקן או שחקנים ערבים במועדון עלה בשיחות ואמר: "אני אהיה עם 51% בשליטתי ו-49 בשליטתם, אם וכאשר. אחד הנושאים הראשונים שדיברנו עליהם היא שחקנים ערבים, אנחנו לא נביא שחקן ערבי רק כי הוא ערבי, הדרך שלי היא להביא שחקנים ברמה גבוהה, היום אני לא רואה אף שחקן ערבי ישראלי שרלוונטי במחירים שלנו שיכול לשחק אצלנו. עלי מוחמד עם אבא מוסלמי ואמא נוצריה, לפי האיסלאם הוא מוסלמי, זה לא עניין אותי, הוא שחקן נהדר והבאתי אותו. בהחלט יש לנו כוונה להביא שחקנים נהדרים, ואם נצליח להביא שחקן שהוא יוצא דופן ומוסלמי אנחנו נביא אותו".

עוד בוואלה!

בדרך למכירת 49% מהבעלות בבית"ר? חוגג חתם עם מתווך בעסקה בדובאי

לכתבה המלאה
שייח חמד בן חליפה אל נהיאן. האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, אתר רשמי
"מה שיפה זה שבית"ר זה משהו שמדבר אליהם, הם רואים בה משהו שיכול להוביל לשיתוף פעולה וחיבור בין צדדים בצורה הכי יפה שיש". חוגג על שיתוף הפעולה העתידי עם שייח חמד בן חליפה אל נהיאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן

גם ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שוחח מוקדם יותר היום חוגג ועם בן חליפה בנוגע להצעה שהתקבלה. "בשמי ובשם תושבי העיר ירושלים אני מאחל בהצלחה בסגירת העסקה ומאחל לכולנו הרבה רגעי נחת והישגים בארץ ובאירופה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully