וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כ-20 אוהדי מכבי חיפה נכנסו לפני האימון והטיחו ביקורות בשחקנים

27.11.2020 / 13:20

האוהדים מחו על היכולת המאכזבת של השחקנים ואף נכנסו לדשא: "אף אחד מכם לא מנהיג". לצוות המקצועי נאמר: "כדאי שתתעוררו - ומיד". בכר מנסה להרגיע את הרוחות ושוקל לחזור לשיטת שלושת הבלמים הטבעיים, ולהציב שוב את ג'וש כהן בשער

אוהדי מכבי חיפה מתפרעים באימון/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

כ-20 אוהדים של מכבי חיפה הגיעו היום (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה והטיחו האשמות קשות בשחקנים ובצוות המקצועי. האוהדים, שאף נכנסו לדשא ממש לפני פתיחת האימון, קראו: "אף אחד מכם לא מנהיג". חלק מהביקורת הופנו אישית לנטע לביא: "מצפים ממך לקחת מנהיגות בתור הקפטן". גם ברק בכר והצוות שלו לא יצא נקי. "כדאי שתתעוררו - ומיד", קראו בקהל לצוות המקצועי.

כל זה מגיע על רקע שני הפסדים רצופים בליגה, כשמפלס הלחץ חזר ועולה, ולפני המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב. הירוקים מנסים להוריד את הלהבות ובעיקר לעבוד על הצד המנטלי עם השחקנים לקראת והמאמן ברק בכר מבין שהוא חייב לשפר את משחק ההגנה של הקבוצה, שלא הצליחה לשמור על שער נקי כבר 11 משחקים ברציפות, כאשר לא מעט התלבטויות על הפרק.

בין היתר בכר מתלבט האם לחזור לשלושה בלמים טבעיים, כפי שהיה לפני פגרת הקורונה האחרונה, וכן האם להחזיר את ג'וש כהן לשער. לא מעט גורמים בקבוצה מעוניינים לראות את האמריקאי חוזר לבין הקורות. יובל אשכנזי עדיין בספק למשחק ביום שני, וביום ראשון יתברר סופית האם יהיה כשיר להיות בסגל.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אריאל שלום, מערכת וואלה!
מרגיש את הלחץ, מנסה להרגיע. בכר/מערכת וואלה!, אריאל שלום

"הליגה השנה צמודה יותר מתמיד", אמר שחקן בקבוצה, "רק קבוצות שבמחזורים הקרובים ייצרו יציבות יוכלו לרוץ בצמרת ואנחהו חייבים להתאפס ומיד".

יאניק וילדסחוט עדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה ובקבוצה מקווים שיחזור לכשירות כמה שיותר מהר. במועדון יתחזקו בחודש ינואר, כאשר מוחמד עוואד כידוע חזק על הפרק. עוואד לא מקבל קרדיט בלך פוזנן ויוכל לשחק רק בחיפה אם יעזוב את פוזנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully