וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות בית"ר ירושלים מההתאחדות והמנהלת שועבדו לטובת הפועל באר שבע

27.11.2020 / 11:11

בקבוצה מהבירה ביקשו מבאר שבע לפרוס את החוב אך נדרשו בתמורה לשעבד את ההכנסות לשנתיים הקרובות, כולל 3.17 מיליון דולר ממכירת גדי קינדה לקנזס סיטי. עשרה אוהדים הגיעו לאימון ומחו כנגד השחקנים, קונסטנטין ומגבו אמורים לפתוח מול מכבי חיפה

אוהדים של בית"ר ירושלים יוצאים נגד השחקנים באימון הקבוצה/תוכן גולשים

בחודש אוגוסט האחרון הייתה אמורה בית"ר ירושלים להעביר סכום של 4.625 מיליון שקל להפועל באר שבע, כחלק מעסקת מיכאל אוחנה ודוד קלטינס. לקבוצה מהבירה לא הייתה אז את היכולת לשלם את הכסף והיא ביקשה מבאר שבע פריסת תשלומים על פני תקופה של ששנה. כתוצאה מכך, דרשה הקבוצה מבירת הנגב ערבויות. על פי מסמך שהגיע לוואלה! ספורט, בתמורה לפריסת התשלומים, שיעבדה בית"ר את הכנסותיה מהמנהלת ומההתאחדות לעונה הקרובה ולעונה הבאה, כמו גם את ההכנסות המגיעות לה מקנזס סיטי, בסך 3.17 מיליון דולר מעסקת מכירת גדי קינדה.

"כשעושים פריסת תשלומים בסכומים הללו ודורשים ביטחונות, השיעבוד זאת פעולה לגיטימית, זה על חשבון ההכנסות של המועדון", הסבירו במועדון. יש לציין כי אם בית"ר ירושלים תסדיר את התשלומים בחודשים הקרובים, השיעבוד יוסר.

מסמך שעבוד בית"ר ירושלים. סריקה
מסמך השעבוד/סריקה

הבוקר (שישי) הגיעו כעשרה אוהדים לבית וגן, מחו כנגד השחקנים והתוצאות האחרונות ואף השליכו דליים לכר הדשא. ללא קשר לקהל, בעקבות התוצאות הרעות לאחרונה, ישנו לחץ לא קטן במועדון לקראת המשחק עם מכבי חיפה ביום שני, כאשר סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בוחנים מספר שינויים בהרכב. ההערכה היא כי שי קונסטנטין ואורי מגבו יחזרו ל-11 וייתכן שיהיה עוד שינוי בקישור ובחלק הקדמי. הצוות המקצועי ערכו שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים ואף אמרו: "זה לא הזמן לדחוק אותם, צריך לחזק לכולם את הביטחון, למרות שמצפים מהם ליותר".

מיכאל אוחנה התלונן על עומס ובמועדון יפחיתו ממנו מאמץ עד למשחק בחיפה, כמו גם מעידן ורד, כאשר השניים אמורים לפתוח ב-11. הצוות המקצועי הבהיר אתמול לשחקנים: "ככה זה לא יוכל להימשך, כל אחד צריך לתת מעצמו יותר, גם ברמת האגרסיביות וגם בגישה". חלאופילו פלייטר ינחת היום בישראל ואמור לעבור בדיקה קרדיולוגית ביום ראשון, ואם והכל יעבור חלק הוא יוכל לחזור לאימונים בהדרגה. אביאל זרגרי לא יהיה כשיר בשבועיים הקרובים, כמו גם מתאוסיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully