וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכירת 49% מהבעלות בבית"ר? חוגג חתם עם מתווך בעסקה בדובאי

26.11.2020 / 15:02

הבעלים הודיע על חתימה לייצוג בחברה של נאום כהן במטרה לקדם את המגעים למכירת מניות המועדון לנציגי משפחת המלוכה של איחוד האמירויות: "מקווים שהתהליך יביא לקפיצת מדרגה משמעותית"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) על חתימה על הסכם ייצוג עם חברת NY Koen Group שתנסה למצוא לקבוצה משקיעים באיחוד האמירויות. על פי ההודעה, החברה תייצג את בית"ר במגעים למכירת מניות של המועדון למשפחת המלוכה בדובאי. על פי גורמים במועדון, מדובר במשא ומתן על מכירת 49% מהבעלות על המועדון ובסכום גבוה מאוד, ובעקבות ההתקדמות במגעים ייתכן שהעסקה תצא לפועל בקרוב.

הבעלים משה חוגג אמר: "החתימה על הסכם הייצוג מול החברה היא הבעת אמון בחוזקו של המותג בית"ר ירושלים ושלב מהותי במו"מ מול נציגי משפחת המלוכה. אנחנו אופטימיים מאוד לקראת ההמשך ומקווים שהתהליך יביא לקפיצת מדרגה משמעותית". נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen, אמר: "המטרה שלנו היא להביא את בשורת השלום באיזור גם לספורט. מהבחינה הזו אין מתאימה יותר מבית"ר ירושלים שהיא סמל וגאווה ישראלית לאומית".

משה חוגג. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוגג וכהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על פי פרסומים בתקשורת הישראלית בשנים האחרונות, נאום כהן הוא ישראלי שהתחנך בחסידות באשדוד ועד לפני כמה שנים היה שמו נחשון נחשונוב. ב-2016 פורסם ב"גלובס" שהוגשה נגד הבורסה תביעה על ידי יהלומן, בטענה שהיא נתנה אישורי כניסה ל"נוכל" ש"עקץ" אותו ומספר יהלומנים נוספים.

בידיעה ב"גלובס" נכתב אז: "בתביעה נטען כי הנוכל לכאורה הינו נחשון נחשונוב (35), בן לאחת החסידויות באשדוד המוכר בקהילה גם כתורם גדול. לטענת עו"ד גולדמן, אילו הנהלת הבורסה הייתה עושה מלאכתה נאמנה ולא מתרשלת, ניתן היה בקלות רבה לגלות, בין היתר, כי נגד נחשונוב הוצא צו עיכוב יציאה מן הארץ בגין חשדות לתרמית וגניבה, ובשל כך הייתה מונעת את כניסתו למתחם, תוך הטעיית יהלומנים חברי הבורסה".

בריאיון לאתר passportnews, אמר נאום כהן לפני שבועות: "להחליף שם זה משנה מזל. לא עשיתי שום דבר לא חוקי. כל אחד עובר משהו, פעם למעלה, פעם למטה. עושים תיקון בדרך הטובה ביותר. התביעה הוגשה על ידי קרוב משפחה שלי, שסתם הכניס אותי פנימה. לא רואה כל בעיה עם החלפת השם. אני מגיע לישראל, נכנס ויוצא כ-10 פעמים בכל שנה ואין לי כל בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully