וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מהפך גדול למנצ'סטר יונייטד, ארסנל ממשיכה לשקוע

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 23:41

צפו בתקציר: האורחת פיגרה 2:0, איבדה את דה חאה והייתה בדרך להפסד חוץ ראשון מאז ינואר, אבל המחליף האורוגוואי בישל לפרננדש, השווה ובדקה ה-93 קבע 2:3 דרמטי. התותחנים ספגו 2:1 ביתי מוולבס

צפו במהפך הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד ב-2:3 על סאות'המפטון/ספורט 1

המחזור ה-10 באנגליה נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד עמד הדרבי הלונדוני בו צ'לסי וטוטנהאם נפרדו ב-0:0, שהעלה את התרנגולים בחזרה לפסגת הטבלה. עוד לפני כן מנצ'סטר יונייטד הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 דרמטי במגרשה של סאות'המפטון. ארסנל רשמה הפסד רביעי בששת משחקי הליגה האחרונים כשמעדה בביתה מול וולבס עם הפסד 2:1.

אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד, מאחוריו ויקטור לינדלוף. רויטרס
איזה חילוף. אדינסון קבאני/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 3:2

דווקא אחרי פציעתו של דויד דה חאה שהוחלף במחצית, האורחים הצליחו לחזור מפיגור 2:0, נמנעו מהפסד חוץ ראשון מאז הביקור באנפילד בינואר ועוד הצליחו לנצח בפעם השמינית ברציפות כאורחים בפרמיירליג. מנצ'סטר יונייטד הגיעה אחרי שלושה ניצחונות, אבל הסתבכה במחצית הראשונה. ג'יימס וורד-פראוס, שנמצא בכושר נפלא העונה, בישל בקרן מסובבת ליאן בדנארק שנגח פנימה בדקה ה-23 ואחרי 10 דקות כבש בכדור חופשי בעזרת דה חאה שהגיב מאוחר והדף פנימה. דין הנדרסון החליף את הספרדי בין הקורות עם פתיחת המחצית השנייה וגם אדינסון קבאני נכנס והפך לגיבור המשחק. האורוגוואי בישל לברונו פרננדש בדקה ה-60 ואחרי 14 דקות זינק לעבר בעיטה של הפורטוגלי ונגח פנימה מחמישה מטרים. סאות'המפטון ניסתה לשמור על הנקודה, אבל קבאני רצה יותר ובדקה ה-93 הסתנן והמשיך עם הראש פנימה את ההרמה של מרכוס רשפורד מצד שמאל. שלוש נקודות על שמו של המטאדור.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד נפצע. רויטרס
נפצע והוחלף. דויד דה חאה/רויטרס
שחקן וולבס דניאל פודנס. James Williamson - AMA, GettyImages
וולבס שישית. פודנס חוגג/GettyImages, James Williamson - AMA

ארסנל - וולבס 2:1

התותחנים עם הפסד שישי העונה בפרמיירליג, ונראה שלולא המשחקים בליגה האירופית השחקנים של מיקל ארטטה היו במצב רוח שפוף הרבה יותר. רק בתחילת החודש ניצחה ארסנל 0:1 בחוץ את מנצ'סטר יונייטד, אך כעת נראה שדווקא השדים האדומים יצאו לדרך חדשה בעוד ארסנל שוקעת עם נקודה בודדת מתוך 12 בארבעת משחקי הליגה האחרונים. פדרו נטו כבש ראשון עבור הזאבים בדקה ה-27 לאחר שעט על ריבאונד שניתז מהמשקוף ודחק פנימה. גבריאל נגח את השוויון לאחר הרמה של וויליאן (30), אך וולבס שבה להוביל בזכות שער של דניאל פודנס, שקבע את תוצאת המשחק. וולבס כעת שישית, ארסנל במקום ה-14 בלבד. ראול חימנס מוולבס הוחלף בדקה ה-15 לאחר התנגשות ראשים קשה עם דויד לואיז ופונה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully