וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מחפשת את המשחק: מכבי תל אביב תחזור לעניינים דווקא מול ויאריאל?

26.11.2020 / 13:00

בלי להתאמץ, הצהובים סגרו את הפער ממכבי חיפה והראש שהיה בליגת העל, חוזר למשימה באירופה ולמשחק מול ויאריאל (19:55, ספורט2). עכשיו רק צריך למצוא את 90 הדקות שיזכירו את האלופה ויוכיחו שהיא הגיעה לעונה הזו

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

על המשחק בוויאריאל בתחילת החודש, גיאורגיוס דוניס ויתר מראש. מאמן מכבי תל אביב שלח למגרש המוצף חלק מחייליו המשניים כדי לשמור כוחות לקרב בדוחא שלושה ימים אחר כך. התוצאה הייתה בהתאם. זה היה אחד המשחקים החלשים של מכבי תל אביב באירופה, אבל התכנית של היווני עבדה. למרות מסע מפרך לספרד, חזרה מתישה ארצה למחרת ונסיעה צפונה לסכנין יומיים לאחר מכן, מכבי תל אביב השיגה את הניצחון הראשון שלה העונה אחרי שאיבדה תשע נקודות יקרות בארבעת מחזורי הפתיחה של העונה.

אבל גם בניצחון על סכנין וגם בזה שהשיגה השבוע על הפועל חדרה משער עצמי של עוביידה חטאב, מכבי תל אביב לא גילתה סימני איכות אמיתיים. דוניס הודה בכך אתמול במסיבת העיתונאים ודיבר על כך שהשיפור היחיד שהוא ראה זה בהתגוננות של הקבוצה מול משחק המעבר והמתפרצות של היריבות. אגב, גם באלמנט הזה של המשחק מכבי תל אביב גילתה רפיון גדול ברבע השעה האחרונה מול הפועל חדרה והייתה אף יכולה לסיים את המשחק בתיקו. ברשתות החברתיות שהחליפו את הפרלמנטים שגם כך לא יכולים להתכנס בימי הקורונה, נרשמה עצבנות גדולה והרבה חצים נורו לעבר יונתן כהן ואחרים. הקהל של מכבי תל אביב לא היה מרוצה.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
הערב זו אופרה אחרת. פרץ ופשיץ׳ בליגת העל/מערכת וואלה!, אריאל שלום

פגרת הנבחרת שהייתה יכולה לשרת את דוניס בלימוד התורה שלו ובעבודה על רוב הליקויים, לא נוצלה באמת. מכבי תל אביב שלחה תשעה שחקנים לנבחרות השונות כולל אדוארדו גררו לפנמה וגם כך היה את הפציעות של דן גלזר ומאור קנדיל. עד כדי כך לא היה יותר מדי סגל לעבוד איתו, שדוניס בחר לתת חופשת סוף שבוע ארוכה והוא עם יתר היוונים בצוות, עשו גיחה הביתה לאתונה.

אבל גם בלי הסמינריון שהיה יכול להיערך לטובת למידה, מכבי תל אביב נעה לתוך העונה הזו מבלי שהיא מותירה עד כה חותם חיובי. באירופה אין תלונות על ההישגיות. אחרי שנתיים עקרות, מכבי תל אביב הגיעה לליגה האירופית וכבר יש לה שש נקודות. בארץ, הדקות הכי טובות היו בחיפה. אחרי הפיגור הכפול מול מכבי חיפה והתחושה שאלה חילופי משמרות, התעוררו השחקנים ונתנו את 45 הדקות הכי טובות של הקבוצה העונה. למרות שהמשחק נגמר בתיקו, זה היה המשחק הכי טוב של מכבי תל אביב תחת דוניס. גם ניצחון החוץ החשוב מול סיבאספור, הושג בעיקר בזכות כמה דקות טובות במחצית השנייה ולא מעט מזל בחלק ההגנתי.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב סוף סוף תמצא את מה שהיא מחפשת? דוניס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

אבל הערב (חמישי, 19:55, ספורט2) זה סיפור חדש. יש למכבי תל אביב את כל הסיבות לשים הערב בבלומפילד על הדשא את החותמת לכך שהיא כאן ושהיא רוצה שידברו עליה אחרת. שיפסיקו להגיד שוולאדן איביץ' טוב מדוניס. שלא ידברו על זה שדור מיכה ועומר אצילי חסרים. שישכחו קצת את ז'איר אמאדור ואנדרה ז'ראלדש. הרי אפילו סימני געגוע לצ'יקו אופוואדו התגלו באחרונה. אחרי שני הניצחונות בליגת העל לעומת שני ההפסדים של מכבי חיפה השבוע, אין כבר לחץ בקרית שלום. בהילוך ראשון, מכבי תל אביב סגרה את הפער ממכבי חיפה והרי אף אחד לא באמת חושב שעירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקווה יילכו עד הסוף.

הערב זה יהיה בטוח משחק בו ויאריאל תשלוט, תחזיק בכדור ותכתיב את קצב המשחק, אבל הוא יהיה הרבה יותר חשוב למכבי תל אביב. ויאריאל חולמת על הפתעה בספרד נוכח העונה הבינונית של ריאל מדריד וברצלונה ויתכן שהיא תרפה קצת מהעוצמות. המשחק יותר חשוב לאלופה כי אם היא תפסיד וסיבאספור תנצח, כמצופה, את קרבאח, העסק יסתבך מאוד והצהובים יאבדו כמעט את כל היתרון שפתחו בבית בזכות שני הניצחונות על האזרים והטורקים.

הפער בין הכדורגל הישראלי לספרדי הוא עצום. ויאריאל בעונה מצויינת ועוד ניצחון שלה בקרב בין השתיים הערב בבלומפילד יהיה לגיטימי ומקובל, אבל מכבי תל אביב צריכה סוף סוף למצוא את מה שהיא מחפשת כבר זמן רב. את אותו משחק שיגיד שהיא פה ושזו תהיה העונה שלה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully