וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס ניגש למחות בפני ריינשרייבר: "אין לי מה להגיד על זה"

22.11.2020 / 22:01

מאמן מכבי תל אביב התלונן ממושכות מול השופט אחרי ה-0:1 על חדרה: "מרוצה מ-75 הדקות הראשונות, לא הרגנו את המשחק". טל בן חיים: "קשה לשחק מול קבוצה שבאה רק כדי לא לספוג". מימר: "חסר לנו הגרוש ללירה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב תגיע מעודדת למשחק מול ויאריאל בליגה האירופית ביום חמישי. נכון, האלופה שוב הייתה רחוקה מלהרשים מול קבוצת תחתית, אבל השיגה ניצחון שני ברציפות בליגת העל, הפעם 0:1 על הפועל חדרה, ומרוחקת כעת (עם משחק עודף) רק נקודה ממכבי חיפה ושתי נקודות מעירוני קרית שמונה המוליכה. המפסידה נותרה במקום האחרון והיא הקבוצה היחידה ללא ניצחון עד כה, אחרי שעוביידה חטאב היה חסר מזל בבכורה שלו וכבש שער עצמי בדקה ה-29.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
טענות לשופטים, לא לשחקנים. גאורגיוס דוניס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

גאורגיוס דוניס, שניגש בסיום לרועי ריינשרייבר והתלונן ממושכות על השיפוט, אמר בסיום: "אני מאמין שעד הדקה ה-70-75 שיחקנו עם תנועה טובה, הגענו למצבים, לא אפשרנו ליריבה לצאת למתפרצות, החזקנו בכדור. היו לנו מצבים להרוג את המשחק, לא הרגנו את המשחק ואז ברבע השעה האחרונה היריבה ניסתה ונלחמה כי לא היה לה מה להפסיד. אני מרוצה מ-75 הדקות הראשונות ולא מ-15 הדקות האחרונות כי לא שלטנו בכדור ואפשרנו ליריבה להגיע למצבים. יש לנו זמן, התאמנו בשבועיים האחרונים ונמשיך לעבוד בכל יום. כל משחק חשוב מאוד בשבילנו ואני יכול למצוא את הזמן בין המשחקים לעבוד על הדברים שצריך לשפר. אני מכבד את השופטים ואת היריבים, אין לי מה להגיד על מה שהיה עם השופט בסיום".

טל בן חיים, שקיבל הפעם הזדמנות בהרכב: "ניצחון חשוב מאוד, אני לא מסתכל על קבוצות אחרות בשלב הזה של העונה. אני אקח לטובה שחיברנו ניצחון שני ברציפות העונה. זה קשה, קשה לשחק נגד קבוצה שבאה מתחילת המשחק במטרה רק לא לספוג ועמדה נמוך מאוד. היא לא סיכנה אותנו בכלל, אבל זה משחק חפירות אחד גדול כדי לפצח הגנה כזו. עשינו את זה במצב נייח ומה שאני לוקח מהמשחק היום זה את הניצחון. כשקבוצה עולה במטרה רק לא לספוג זה לא פשוט. אני חושב שחדרה לא סיכנה אותנו עד עשר הדקות האחרונות. היה קשה לכבוש, אבל עשינו משחק הגנה מצוין והחזקנו את הכדור ויש דברים חיוביים לקחת מהמשחק. ברור בכל משחק שהמחצית הראשונה תמיד קשה יותר מהשנייה. המשחק היה צפוף יותר במחצית הראשונה ואז נפתח קצת ולשחקנים כמוני זה טוב. אני עדיין רחוק מהכושר שאני רוצה להיות בו, אבל לא אחזור לכושר במשחק-שניים. אני בטוח שלאט לאט טל בן חיים הישן והטוב יחזור".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חדרה. אריאל שלום, מערכת וואלה!
"הראינו שיש פה קבוצה טובה". שרון מימר/מערכת וואלה!, אריאל שלום

שרון מימר, מאמן הפועל חדרה: "היינו ראויים לנקודה כי ב-25 הדקות האחרונות הגענו למצבים. רצינו במשך 60 דקות להרגיע את המשחק ולא להיכנס עם מכבי תל אביב למאבק כי פערי האיכות גדולים. הגענו בשלום לדקה ה-60 ולא היינו רחוקים להשוות. חסר לנו הגרוש ללירה. הראינו היום שיש פה קבוצה טובה, אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה ומאמין שנעשה עוד דברים יפים. המשחקים נגד סכנין ופתח תקוה לא קלים יותר מהמשחקים מול מכבי תל אביב. נצטרך להמשיך בדרך שלנו עד שיגיע הניצחון שיחזיר לנו את הביטחון. יש פה מערכת טובה ושקטה שנותנת לנו לעבוד כמו שצריך. השחקנים והצוות מקבלים הכול כדי לעבוד. עברנו תקופה לא קלה עם הרבה פציעות. עכשיו זה הזמן שלנו להתחיל להביא נקודות כדי להתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully