וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "מבחינה מנטלית, זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי"

23.11.2020 / 8:23

קשר מכבי תל אביב פגש את אחיו תמיר ששיחק במדי הפועל חדרה והוסיף: "ה-0:1 הוא מתוק, דרך משחקים כאלה זוכים באליפות"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

"מבחינה מנטלית זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי", הודה אמש (ראשון) קשר מכבי תל אביב, דן גלזר, בסיום ה-0:1 הדחוק על הפועל חדרה. "יש לי קרוב ל-200 משחקים בקריירה, אבל מעולם לא היה לי כל כך קשה לשחק וזאת כיוון שמנגד היה אחי הצעיר תמיר בהפועל חדרה. אני כל כך רוצה שהוא יצליח והוא רוצה שאני אצליח ולכן הייתי צריך לשים את כל רעשי הרקע בצד כדי להתרכז ולעזור לי ולקבוצה".

האח השלישי לבית משפחת גלזר, עמית, משתייך לסגל הרחב של מכבי תל אביב ואתמול ישב ביציע וראה את אחיו מתחרים על הנקודות. "אחזור לבית של ההורים ונסכם את המשחק", הוסיף דן, "נעביר ביקורת בונה אחד לשני. אני אעודד את תמיר במשחק הבא שלו והוא יעשה בדיוק כמוני".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו כל כך רוצים בהצלחתו אחד של השני". גלזר/ברני ארדוב

על המשחק החלש של מכבי תל אביב אמר גלזר: "קודם כל עמדנו במבחן התוצאה וניצחנו את המשחק - לקחנו שלוש נקודות. בחלקים גדולים של המשחק הראינו עליונות והיינו דומיננטיים. לקראת הסוף הלכנו אחורה ונתנו לחדרה להגיע להזדמנויות. עם הלב והנשמה שנתנו במשחק הזה, אנחנו צריכים להמשיך לשחק. יחד עם זה ההרגשה בסיום לא הייתה הכי טובה כי חדרה הגיעה אלינו לשער. חשוב מאוד שסיימנו את המשחק בלי לספוג. אנחנו רוצים לחזור למשחק ההגנה הפנטסטי שהיה לנו בעונה שעברה. כך לוקחים אליפות, דרך משחקים קשים. 0:1 קטן כזה הוא מתוק מאוד".

על המשך המשחקים הקרובים, אמר הקשר: "על הפועל כפר סבא ביום ראשון הבא אנחנו עדיין לא מסתכלים, כי יש לנו קודם את ויאריאל ביום חמישי בליגה האירופית. אם נסתכל על כפר סבא ונחשוב עליה, נקבל בראש מויאריאל שעשתה בשבת תיקו מול ריאל מדריד. ניתן את הדם שלנו ביום חמישי ואני מקווה שנעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully