וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי תל אביב: "צריך להרוג משחקים". דור תורג'מן חתם ל-3 שנים

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 10:23

אחרי איבוד הנקודות בפתיחת העונה, האלופה לא הרשימה גם מול חדרה אך מתחילה לצבור נקודות. שחקן: "זה רחוק מלהיות הכדורגל שאנחנו רוצים". החלוץ בן ה-17 צפוי להשתלב בבוגרים: "חובת ההוכחה היא עליי"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

אחרי איבוד תשע נקודות יקרות בארבעת המשחקים הראשונים של העונה (הפסד ושלוש תוצאות תיקו), מכבי תל אביב כבר מתחילה להיכנס לקצב צבירת הנקודות שהיא חיפשה עם ניצחון שני ברציפות אמש (ראשון) על הפועל חדרה 0:1 משער עצמי של עוביידה חטאב. בקבוצה הודו שזה היה משחק לא משובח ושבדקות הסיום היה למכבי תל אביב גם מזל שלא ספגה שער שוויון מהשחקנים של שרון מימר שהחלו להתעורר. אבל אחרי פתיחת העונה הרעה בארץ, מחפשים במועדון קודם את הנקודות ואחר כך את היופי. "מה שחשוב אלה שלוש הנקודות", אמרו במועדון. "צריך להרים את האיכות, אבל חשוב לקחת נקודות ולהדביק את הפער בטבלה".

  • במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון על הפועל חדרה, אבל לא מהיכולת.
  • הביטוי "להרוג את המשחק", עושה קאמבק במכבי תל אביב.
  • מחמאות לדן גלזר ודור פרץ על שליטה במרכז וחילוצי כדורים.
  • ציפייה מדן ביטון להיות יותר מעורב ומיונתן כהן להזכיר את משחקיו הטובים מהעבר.
  • איתן טיבי ואייל גולסה שפתחו על הספסל, יפתחו מול ויאריאל ביום חמישי בליגה האירופית.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
עבר למערך הרבה יותר התקפי. דוניס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

המאמן גאורגיוס דוניס, שחטף ביקורת בלא מעט משחקים עד כה, העלה את ההרכב הכי התקפי שלו מאז לקח את הקבוצה. הוא עלה כבר משחק שני רצוף בליגה עם קו הגנה של ארבעה ולא חמישה והפעם גם ויתר על אייל גולסה כדי לשחק עם דן ביטון לצד טל בן חיים, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ' על מנת ליצור רביעייה קדמית, שהיתה חייבת לנפק כדורגל הרבה יותר טוב. "ברור שזה רחוק מלהיות המשחק שאנחנו רוצים לשחק", הודה שחקן בקבוצה. "אבל עדיין צריך לזכור ששיחקנו מול קבוצה במקום האחרון שנלחמת על חייה וצופפה מאחור חזק עד עשרים הדקות האחרונות, אז הם יצאו להתקפות ואנחנו לא ידענו להרוג את המשחק קודם".

אם יש משהו שחזר על עצמו אתמול היה הביטוי שכבר נשמע לא פעם בעבר הרחוק של מכבי תל אביב. "להרוג את המשחק", היו שלוש המילים בהן בחרו להשתמש בקבוצה כדי לתאר את התחושה של מה שחסר למכבי תל אביב. "זה לא היה משחק שמחפשים את הגול הראשון אבל מוצאים אותו רק במחצית השנייה", אמרו בקבוצה. "הבקענו במחצית הראשונה והיינו צריכים לדעת לעשות את השני ולא להגיע לרגעי הלחץ שהיו ברבע השעה האחרונה".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
שלט במרכז השדה. דור פרץ/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מי ששלטו במרכז השדה במחצית הראשונה וחילצו הרבה כדורים היו דן גלזר ודור פרץ שהזכירו את המשחקים הטובים שלהם. דן ביטון לא היה מספיק מעורב והוא צריך להיות יותר דומיננטי במשחק של הקבוצה. גם יונתן כהן רחוק מהמשחקים המצוינים שלו וכשהוחלף נראה היה שהוא כעוס על עצמו בעיקר. מי שחוזר קצת לעניינים, אבל עדיין לא מרגיש שהוא נמצא בכושר שהוא מצפה מעצמו הוא טל בן חיים, שפתח קצת מהוסס אבל במחצית השנייה כבר הראה כמה מהלכים טובים על הקו השמאלי כולל בישול כדור מצוין לראש של יונתן כהן משם נגח האחרון את הכדור למשקוף.

דוניס היה כעוס בסיום כי הרגיש שהשופט רועי ריינשרייבר ענה לו בהתנשאות. "אתם מבקשים כבוד, אבל אתם גם צריכים לדעת לנו כבוד", אמר היווני לשופט המנוסה שידע הפעם לסיים את התקרית המילולית ביניהם ללא כרטיס בצבע כלשהו.

דוניס העדיף לשמור את איתן טיבי למשחק מול ויאריאל ביום חמישי אחרי שבלם מכבי תל אביב שיחק בשבוע שעבר שני משחקים במדי נבחרת ישראל. גם אייל גולסה פתח על הספסל ונכנס לכמה דקות לקראת הסיום והוא אמור לפתוח מול הספרדים בליגה האירופית ביום חמישי.

דור תורג'מן עם פטריק ואן לוון מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חלוץ העתיד של הצהובים? דור תורג'מן עם ואן לוון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בתוך כך, דור תורג'מן החלוץ בן ה-17 של הקבוצה חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות. החלוץ כבש בעונה שעברה 19 שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת נערים א' ונמנה על סגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה.

תורג'מן אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "היום עשיתי את הצעד הראשון שלי בדרך להפוך לשחקן מקצוען במכבי תל אביב. זוהי רק תחילתה של דרך ארוכה ויש לי עוד הרבה מה ללמוד ולהוכיח. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי ועל האמון של המערכת ביכולות שלי לממש את הפוטנציאל שלי. חובת ההוכחה היא עלי והעבודה הקשה מתחילה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully