וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "אם ברביעי שועה ייתן צמד תגידו שהוא הכי טוב בארץ?"

22.11.2020 / 22:59

מאמן בית"ר ירושלים לא אהב את השאלות בנוגע להרכב במהלך ה-1:1 מול מכבי נתניה. אטפלד: "אחרי השער הלכנו אחורה, לא אהבתי את זה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה/ספורט 1

המפגש המרגש של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם מכבי נתניה, אחרי ארבע שנים משותפות, הסתיים בחלוקת נקודות כשבית"ר ירושלים שלהם הסתפקה הערב (ראשון) ב-1:1 ביתי. המארחת חסרה לא פחות משבעה שחקני סגל ונקלעה לפיגור אחרי שער של גבי קניקובסקי בדקה ה-15, אבל אורי מגבו השווה בדקה ה-38 ומנע מנתניה לנצח בטדי לראשונה מאז 2013 ולתפוס את המקום הראשון.

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה: "אני חושב שתיקו זו תוצאה מוצדקת, לא הגיעה לנו יותר מנקודה. במחצית הראשונה היינו יכולים לכבוש את השער והיו לנו לא מעט הזדמנויות. מבחינת כוחות המשחק התוצאה הוגנת, נתכונן למשחק הבא. בתוך הסגל שמשחק כרגע, רוב השחקנים רוצים את הכדור לרגל. אנחנו מנסים לייצר תנועות לעומק. אני חושב שמיכאל הגיע להזדמנויות טובות במחצית הראשונה כתוצאה מתנועה לעומק - אבל צריך עוד לעבוד על הנושא הזה".

מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה. ברני ארדוב
דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

המאמן הסביר את ההרכב איתו עלה, כשירדן שועה פתח על הספסל: "חסרים לנו שני זרים, פלייטר הוא חלוץ שנע למרחקים והוא היה חסר לנו מאוד. אבל יש לנו את לירן רוטמן, וירדן שועה הוא אחד השחקנים הכי מוצלחים בליגה. יש לנו שלושה משחקים בחמישה ימים והחלטנו לעלות עם עידן בהרכב. ירדן מתאמן כמו שצריך, וגם הוא יתן את הכמות שלו. אם ביום רביעי הוא ייתן צמד תגידו שהוא הכי טוב בארץ? הוא יתן את שלו לבית"ר ירושלים, אין לי ספק בכך".

אני חושב שאחת הסיבות שהליגה הפכה לשוויונית השנה היא כי לקבוצות הגדולות חסר הקהל, ולדעתי בגלל הקורונה הפערים בין הקבוצות הצטמצמו. אני מקווה שנחזור לשחק עם קהל, כי זה אחד היתרונות הגדולים של בית"ר ירושלים, אבל בינתיים זה מה יש".

עידן ורד: "אני חושב שחצי ראשון חוץ מההתחלה היינו טובים יותר ועדיפים, אבל כשהגענו לפס האחרון או לבעיטה לא היינו מספיק חדים. נמשיך האלה למשחק הבא. אנחנו אחרי חמישה מחזורים, ברור שרצינו לנצח הערב וגם נגד אשדוד. מערך חדש, סגל חדש, פציעות - אבל אני מאמין בסגל ובצוות ויהיה יותר טוב, אני בטוח". על נסיעתו של הבעלים משה חוגג למדינות המפרץ: "הלוואי שיחזור עם בשורה טובה. כל אחד שיעזור ויתן יד זו ברכה".

שחקן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
אטפלד/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר בסיום: "אני חושב שהתחלנו מצויין והגענו להזדמנות כבר בדקה השנייה. לאחר מכן אני חושב שאחרי השער חזרנו לאחור ושיחקנו פחות טוב. פחות אהבתי את זה. במחצית השנייה עשינו מספר חילופים ששינו את המשחק, וניסינו לגנוב שער כשהיריבה התעייפה, אך זה לא קרה".

המאמן ההולנדי המשיך: "אני שואף לנצח בכל משחק, מאחר ותיקו שווה נקודה אחת בעוד ניצחון שווה שלוש. לפעמים זה לא מצליח, אבל אנחנו מנסים לעודד את היריב לבצע טעויות וכדי להכריע את המשחק. יש לנו שחקנים צעירים, לצד שחקנים ותיקים . יש לנו את אלמוג כהן שמתרגם את המסרים שלי בחדר ההלבשה ועושה עבודה מצויינת".

כובש השער לנתניה גבי קניקובסקי: "אנחנו רוצים להתקדם השנה ורואים את זה. מה ששי וסלובו עשו פה בשנים האחרונות זה מדהים, אבל אטפלד הכניס גישה אירופאית ואני חושב שרואים את זה במגרש. כל שחקן שואף להגיע לחו"ל, אבל הכי חשוב לי להשתפר מעונה לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully