וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "יכולות הדריבל של מנור סולומון - ברמה העולמית הכי גבוהה"

הבלם שהודיע על פרישה מנבחרת ישראל פרגן לכישרון הצעיר כשסיכם את הקריירה הבינלאומית שלו: "מבסוט מאוד מהתהליך שהנבחרת עוברת"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

לאחר שהודיע על פרישה מנבחרת ישראל, סיכם היום (ראשון) שרן ייני את הקריירה הבינלאומית שלו, בריאיון שהעניק לעמוד הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל. "זה רגע מאוד עצוב, הנבחרת עברה אבולוציה מטורפת", סיפר שחקן מכבי תל אביב. "אנחנו קבוצה של חברים שתומכים אחד בשני, אני מבסוט מאוד מהתהליך שהנבחרת עוברת, אבל זה הדבר הנכון עבורי. אם נעלה לטורניר גדול אהיה בן 36-38 וזה גיל מתקדם מאוד לשחקן כדורגל. הנבחרת עוזרת לצאת לחו"ל, היא גרמה לי לצאת להולנד. אתה מייצר זכרונות, אתה יודע להעריך את עצמך, איפה אתה עומד".

על רגעי השיא בנבחרת אמר: "משחק הבכורה נגד פורטוגל ורונאלדו, שיחקתי נגד אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים והייתי צריך לשמור עליו אישית. הרמה הכי גבוהה שהצגתי היתה ב-0:3 על בוסניה בארץ, הייתי קשור לכל גול שם. זה המשחק שאזכור הכי הרבה ברמה המקצועית".

לשאלה על העמדה המועדפת עליו השיב: "בלם היא העמדה שהכי מתאימה לי, גם ליכולות הפיזיות שלי וגם למאפיינים שלי. הרגשתי טוב בכל תפקיד, בתור בלם יכולתי לתרום את האיכות הכי טובה".

ייני נשאל מה יעשה אחרי הפרישה ואמר: "להיות מאמן זה משהו שחשבתי עליו, נכון לעכשיו אני חושב יותר על להיות מנהל מחלקת נוער ולהתוות דרך וערכים מקצועיים לבני נוער. מה שקשור בפסיכולוגיה של הספורט מעניין אותי. הכל פתוח".

כיצד הפך להיות שחקן של מאמנים? "המטרה היא לעשות את ההתאמות כמה שיותר מהר. ללמוד, לדעת לשלב בין הדברים שהוא רוצה והחוזקות שלך. השילוב הוא הדבר הכי חשוב ולהבין מתי מה שהוא מבקש זה משהו הכרחי".

כשנשאל על כוכב הכדורגל הגדול ביותר בכדורגל הישראל ב-2025 אמר: "מנור יגיע הכי רחוק, בשביל באמת להגיע הכי רחוק אתה צריך משהו שמייחד אותך מעל כולם, ויכולות הדריבל שלו הן ברמה העולמית הכי גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully